آخرین اخبار

13. شهريور 1396 - 20:22   |   کد مطلب: 296558
رئيس اداره پست شهرستان پاوه در خصوص صدور كارت هوشمند ملي در شهرستان پاوه گفت: افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند جديد مي توانند در سامانه ثبت احوال ثبت نام کنند.

به گزارش هزار ماسوله، رئيس اداره پست شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در خصوص صدور كارت هوشمند ملي در شهرستان پاوه گفت: افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند جديد مي توانند در سامانه ثبت احوال ثبت نام کنند.

 

بهشتي افزود: اکنون خدمات درخواست تعویض كارت ملي به اداره پست واگذار شده است که این سازمان آمادگی خود را جهت تعویض اين كارت به هوشمند اعلام كرده است.

 

وي گفت: شهروندان مي توانند جهت ثبت نام به آدرس اينترنتي www.ncr.ir مراجعه و بعد از دريافت تاييديه ثبت نام به نوبت گيري روز معين يا يك روز پس از آن، جهت ادامه مراحل ثبت نام اقدام نمايند.

 

وي ادامه داد: پس از موفقیت در ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت مراجعه به اداره پست و يا دفاتر پیشخوان، باید طبق تاریخ اعلام شده در نوبت گیری با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مراجعه كنند و درصورت عدم مراجعه در زمان مقرر، به مدت 3 روز ، مجاز به نوبت گیری مجدد در هفته آتي مي باشند.

 

وي با بيان اينكه اكنون مراحل ثبت نام تا صدور كارت هوشمند ملي به مدت 15 روز مي باشد گفت: تحویل کارت هوشمند ملی نیز صرفاً در ادارات ثبت احوال و پس از تصدیق هویت و صدور آن انجام خواهد شد.

 

دیدگاه شما