به زبان هورامي؛

تئاتر "عروسکهایم دخترانه گریه می کنند" در مريوان اجرا مي شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296591|20:33 - 1396/06/20
نسخه چاپی
تئاتر "عروسکهایم دخترانه گریه می کنند" در مريوان اجرا مي شود
تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه می کنند به کارگردانی و نویسندگی نرمین گیوچی در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا مي شود.

به گزارشهزار ماسوله، تئاتر خیابانی "عروسکهایم دخترانه گریه می کنند" کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه به نویسندگی و کارگردانی خانم نرمین گیوه چی در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا مي شود.

 

اين تئاتر با بازيگري آقايان راشد احمدی؛ شهریار انصاری؛ سوران بهرامی و باهنرمندی بازیگرخردسال صنم غفوری در روز 21 شهرويور ماه ساعت 17:30 در پارک شانو مریوان اجرا مي شود.

 

رئيس انجمن نمايش شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ضمن تشكر از تشکر از انجمن فرهنگی ادبی روجیار مریوان موسسه قلم معاصرکُرد و شهرداری و اعضای شورای شهر پاوه و همچنين آموزشگاه موسیقی ده نگ پاوه اظهار داشت: پيش از اين و در ماه گذشته، اين تئاتردر مراحل اولیه و بخش پاياني دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان پذیرفته و مورد تاييد نظر نهایی هیأت داوران قرار گرفت.

 

شهريار انصاري افزود: اكنون كه جشنوارهبین المللی تئاتر خیابانی مریوان در پارك شانو مریوان در حال برگزاري است ، گروه انجمن نمایش شهرستان پاوه ، تئاتر "عروسکهایم دخترانه گریه می کنند" را فردا اجرا مي كنند.

 

در این جشنواره 42 گروه تئاتر از استان های مختلف کشور و 6 کشور خارجی از کشورهای ‎برزیل، اسپانیا، اوکراین، آذربایجان، عراق و فرانسه و ‎450 نفر در قالب 42 گروه در بخش های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و نمایش های خود را در چندین نوبت اجرا كردند.

 

گفتني است در مرداد ماه سال جاري طي دو روز اين تئاتر در پارك بلوار شهرستان پاوه اجرا شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد