مسجد شهدا پاوه چشم انتظار کمک های خیرین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296596|23:07 - 1396/06/21
نسخه چاپی
مسجد شهدا پاوه چشم انتظار کمک های خیرین
مسجدشهدایکی از مساجد سطح شهر پاوه نیاز به تعمیرات اساسی حدود ۷۰ میلیون تومان دارد.

به گزارشهزار ماسوله،مسجد شهداي پاوهواقع در پایین تر از ميدان شهداء، فلكه فرمانداري یکی از مساجدی است که بیشتر فاتحه خوانی ها و مراسمات دینی،مذهبی و فرهنگی شهرستان پاوه و تابعه در آن برگزار می شود .

 

محل قرارگیری این مسجد و نزدیکی آن به بازار در مركز شهر به نوعي در برگزاري اين مراسم ها موجب اهمیت آن شده است ،كه در حال حاضر با مشکلات بسیاری همچون بناي قديمي آن دست و پنجه نرم می کند، که لازم است مورد توجه مسئولان، متمکین بازاری و خیرین قرار گیرد.

 

یکی از مشکلات آن، سازه قدیمی مسجد است، که با پیگیری هئیت امنای آن برای تعمیر و مرمت دوباره مسجد ، اكنون اين مسجد در حال تعمير مي باشد.

 

به گفته اعضای هئیت امنای مسجد ،رفع مشکلات و تعمير اساسي این مسجد نیازمند همت جدی خیرین و معتمدین بازار با حمايت هاي مالي مي باشد.

 

يكي از اعضاي هيئت امنا مي گفت: هم اكنون راهرو ورودي اين مسجد را توسعه داده و دو قسمت مجزا جهت رفت و برگشت همشهريان تعيين نموده ايم و در قسمت داخلی مسجد نیز بخش هایی به تعمیر پنجره ها، ديوار، مرمت و بازسازی، ايجاد سقفي زيبا و در نهايت خريد قالي  براي مسجد نیاز است که برآورد هزينه هاي آن به 70 ميليون تومان مي رسد.

 

وي افزود:از این رو لازم است خیرین و  متمکنین برای مرمت و تعمیر این مسجد وارد عمل شوندو از کلیه شهروندان گرامی خواهشمندیم در صورت توان مالی به کمک بشتابند و در کار خیر از یک دیگر سبقت بگیرند.

 

شماره حسابی جهت واریز کمک های خدا پسندانه شما در زیر به اشتراک گذاشته شده است.که خیرین گرامی میتوانند مبالغ اهدایی خود را به حساب زیر انتقال دهند.


بانک کشاورزی
6037701091092038

 181115786

 

با تشكر از آقاي مظفر ولدبيگي در ارسال تصاوير

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد