مدیر عامل ( ناب ) خبر داد:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک و پاک توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296606|00:48 - 1396/06/23
نسخه چاپی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک و پاک توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان
غفور رستم زاده مدیر عامل شرکت تعاونی ۴۹۰۹ نیک اندیشان باینگان ( ناب ) از راه اندازی فروشگاه اینترنتی در سایت رسمی این شرکت خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازخبرنگار آوای باینگانوی هدف از راه اندازی این فروشگاه را در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال حمایت از تولید منطقه اورامانات در زمینه های باغداری، دامداری و صتایع دستی که از پایه های رونق اقتصادی محسوب می شود عنوان کرد.
وی افزود: دسترسی آسان هموطنان در سراسر کشور به محصولات با کیفیت بالا، پاک و ارگانیک با تضمین کیفیت را از دیگر اهداف راه اندازی این فروشگاه عنوان کرد.
وی ادامه داد : محصولاتی از قبیل مغز گردو، روغن حیوانی، عسل، کشک، توت، و گیوه (کلاش) هم اکنون در این فروشگاه اینترنتی عرضه شده و در آینده نزدیک سبد فروشگاه کاملتر خواهد شد.
ایشان در ادامه گفت: ادرس سایت رسمی این شرکتwww.nab-co.ir  می باشد و از طریق سایت میتوان به صفحه فروشگاه دسترسی پیدا کرد و محصولات را بصورت اینترنتی سفارش داده  و از طریق پست پیشتاز، سفارشات به دست مشتریان خواهد رسید.
غفور رستم زاده اضافه کرد شرکت تعاونی ناب یک شرکت چند منظوره با اهداف مشخص بوده و حوزه فعالیت شرکت مذکور در زمینه های گردشگری، صنایع دستی، دامداری و بسته بندی میباشد و اعضای این تعاونی مصمم به اداره منظم و برنامه دار آن هستند و در حد توان سعی خواهند کرد الگوی مناسبی برای سایر شرکتهای مشابه در منطقه باشند.
وی از مسئولان امر هم درخواست همکاری نموده و افزود فعالیتهای مذکور تنها با حمایت دولت میسر خواهد شد .
شرکت تعاونی ناب هر ساله با برپایی نمایشگاه در فصول مختلف سال به معرفی محصولات و تولیدات منطقه میپردازد .

لازم بذکر است فروشگاه اینترنتی شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان اولین فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات ارگانیک و صنایع دستی در منطقه اورامانات استان کرمانشاه بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت ایران می باشد.

ورود به صفحه اصلی سایت شرکت

ورود به صفحه فروشگاه اینترنتی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد