آتش سوزي در دكه هاي فلزي بازارچه مرزي پاوه با تلاش آتش‌نشانان مهار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296612|19:58 - 1396/06/24
نسخه چاپی
آتش سوزي در دكه هاي فلزي بازارچه مرزي پاوه با تلاش آتش‌نشانان مهار شد
آتش سوزي در يكي از دكه هاي فلزي بازارچه مرزي پاوه با تلاش آتش‌نشانان اين شهر مهار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مسئول سازمان آتش‏ نشاني و وسايل نقليه شهرداري پاوه در اين باره به خبرنگار ما گفت: در تماس مردمي با آتش نشاني اين شهر، از آتش سوزي در يک باب دكه فلزي واقع در بازارچه مرزي شماره سه خبر داده شد که نيروهاي اين سازمان به محل حادثه رهسپار شدند.

 

شوكت مرادي افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد يكي از دكه هاي فلزي اين محل به دلايل نامشخصي طعمه حريق شده و شعله هاي آتش و دود به سرعت در حال گسترش مي باشد.

 

وي با بيان اينكه چون اين بازارچه در جنب بازارچه مرزي شماره دو واقع و هنوز به مرحله بهره برداري نرسيده است گفت: اين دكه ها عموما به عنوان انبار استفاده مي شوند و در اين مورد نيز ظاهرا صاحب ملك آن، علوفه دام را در ان ذخيره كرده است.

 

وي در پايان گفت: آتش نشانان با سرعت عمل نسبت به اطفاء حريق و ايمن سازي محل حادثه اقدامات لازم را به عمل آوردند.

 

گفتني است در سال ۱۳۸۹شورا وشهرداری به منظور ایجاد میدان میوه و تره بار و با گرفتن مبلغ ۱۵ میلیون ریال از ۲۲۰ نفر اقدام به احداث دکه های فلزی کرد .

 

هزارماسوله: درسال ۱۳۸۹شورا وشهرداری برای هر دکه فلزی به تعداد۲۲۰نفردرترمینال قدیم شهرپاوه براي هر نفر مبلغ 1500 هزار تومان را اخذ كرد، امااین پروژه متاسفانه به دلایلی مورد بهره برداری قرار نگرفت وبعدها شورا وشهرداری با تعهداینکه دکه هارابه میدان مولوی (پارکینگ شهرداری)انتقال خواهند داد دوباره برای جابجایی دکه ها برای هردکه مبلغ دو ميليون و پانصد هزار تومان ازصاحبان دکه ها گرفتند.

 

پس از آن كه صاحبان دكه ها از وضعيت موجود ناراضي بودند، اين دکه ها درجنوب بازارچه مرزی شماره دو قرار گرفتند.

 

اكنون نيز كه وعده بهره برداري در پايان تير ماه سال جاري به مردم داده شد اما متاسفانه تاكنون اين وعده به سرانجام نرسيده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد