نماینده پاوه و اورامانات در خانه ملت:

گوش شنوایی در بین دولت‌مردان برای شنیدن مشکلات کرمانشاه وجود ندارد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296619|10:23 - 1396/06/26
نسخه چاپی
گوش شنوایی در بین دولت‌مردان برای شنیدن مشکلات کرمانشاه وجود ندارد
نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تدبیری برخی مسؤولان استان کرمانشاه، را به جای پیشرفت روز به روز به سمت پسرفت پیش می‌برد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آمار بالای معتادان در استان، اظهار داشت: این آمارها بسیار تکان‌دهنده است و مسؤولان دنبال چاره‌یابی نیستند.

 

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در خصوص آسیب‌های اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، اعتیاد، بیکاری، طلاق، خودکشی، کودکان کار، بد‌سرپرستی و بی‌سرپرستی، گفت: امروز آسیب‌های اجتماعی و معضلات آن با حرف و شعار درست نمی‌شود، بلکه در این راستا نیازمند عمل و حمایت مسؤولان هستیم.

 

وی افزود: مسؤولانی که برای رفع مشکلات شهامت نداشته باشند در مقابل مردم و خداوند گناهکار هستند، در استان کاغذ بازی، بروکراس بازی، فرار از سرمایه‌گذاری و‌... جوانان ما را به سمت مصرف مواد مخدر و گروهک‌هایی همچون داعش کشانده است.

 

نادری بی‌توجهی به جوانان استان‌های غیر‌مرزی را دلیل به وجود آمدن آسیب اجتماعی دانست و تصریح کرد: بی‌توجهی به جوانان نقطه صفر مرزی، مشکلات امنیتی از جمله گرایش به گروهک‌های تروریستی را به وجود آورده است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: در بین دولت‌مردان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلاتی که بر اثر جنگ تحمیلی گریبان‌گیر استان شده وجود ندارد و بی‌تدبیری برخی مسؤولان، استان را به جای پیشرفت روز به روز به سمت پسرفت پیش می‌برد،  با وجود این وضعیت در استان به درجه بحران اجتماعی نزدیک‌تر می‌شویم.

 

وی گفت: در استانی مانند تهران 6.6 درصد از افرایش درآمدها از مردم مالیات گرفته می‌شود، این در صورتی است که این رقم در استان کرمانشاه با این آمار بالای بیکاری 27.7 درصد است و باید به این موضوع با جدیت نگاه شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد