دو خبر از مرکز علمی کاربردی شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296632|12:17 - 1396/06/29
نسخه چاپی
دو خبر از مرکز علمی کاربردی شهرستان پاوه
اولین جلسه پیگیری امورات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر مرکز علمی کاربردی شهرستان پاوه در محل دفتر ریاست بنیاد شهيد پاوه تشکیل گردید.

به گزارشهزار ماسوله، اولین جلسه پیگیری امورات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر مرکز علمی کاربردی شهرستان پاوه در محل دفتر ریاست بنیاد شهيد پاوه تشکیل گردید.

 

در این جلسه ریاست بنیاد شهید شهرستان آقای لطفی ضمن تشکر از مجموعه مرکز در خدمت به خانواده شهدا و فرزندان ایثارگران بر لزوم تشکیل جلسات بصورت ماهیانه تاکید کرد و گوشه ای از خدمات ویژه به دانشجویان تحت پوشش را تشریح و دستور تسویه شهریه ترمهای گذشته را صادر نمود.

 

در ادامه رییس مرکز ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس به خدمات مرکز به دانشجویان ایثارگر بطور اخص اشاره نموده و،اقدامات و عملکرد گذشته را تشریح کرد و پیشنهاد تشکیل جلسه بعدی با حضور کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در آغاز سال تحصیلی و تعیین نماینده دانشجویان در محل مرکز و مشخص نمودن تقویم جلسات در طول ترم را ارایه نمود.

 

در انتهای جلسه مسول فرهنگی و کارشناس مالی بنیاد وضعیت فعلی دانشجویان و امور شهریه را تشریح کردند.

 

در دومين خبر نيز، همچنين اولین جلسه عملیاتی نمودن تفاهم مشترک فنی و حرفه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه برگزار شد.

 

در این جلسه که در تاریخ 96/06/28 در محل دفتر ریاست بنیاد شهید شهرستان تشکیل شد راهکار های اجرای تفاهم فی ما بین بررسی و مقرر شد که در صورت معرفی فرزندان شهدا و ایثارگران جهت استفاده از تسهیلات اشتغال قبلا دوره مهارتی تخصصی و مهارت کسب و کار را بگذراند.  ضمنا مقررات در دوره های موجود دولتی و بخش خصوصی مرکز نیز در صورت معرفی ایثارگران در اولویت آموزش قرار گیرند.

 

مهارت آموزی فرزندان شهدا و ایثارگران در جهت اشتغال پایدار و وظیفه ذاتی مرکز در خدمت به این قشر عزیز می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد