فرمانده سپاه ناحيه پاوه در قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

تمامي محاسبات دشمن در دوران انقلاب، با حضور ملت ما در عرصه دفاع به هم ريخت/دشمن هميشه به دنبال شكاف در عزم ملت بوده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296642|18:17 - 1396/06/31
نسخه چاپی
تمامي محاسبات دشمن در دوران انقلاب، با حضور ملت ما در عرصه دفاع به هم ريخت/دشمن هميشه به دنبال شكاف در عزم ملت بوده است
سرهنگ بهشتي راد گفت: اگر اشاره اي به اوايل انقلاب داشته باشيم، ايران آن زمان در ابتدا نوپا و به هم ريخته بود و ارتش هم در اضمحلال قرار داشت ، اما تمامي محاسبات دشمن زماني به هم ريخت كه ملت عزيز ما در عرصه دفاع ظاهر شدند و به عنوان بسيج دفاع كردند.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به مناسبت فرارسيدن هفته دفاع مقدس در سخناني اظهار داشت: عزت، اقتدار و بالندگي و ارزشي كه ملت ما امروز در عرصه جهاني دارد مديون بسياري از مولفه هايي است كه از آن بهره مند هستيم.

 

سرهنگ سعيد بهشتي راد افزود: يكي از مولفه هاي اصلي قدرت و ارزش نظام مقدس جمهوري اسلامي، حضور مردم ارزشمند و ولايت مدار و پا به كار در نظام انقلاب اسلامي است كه ما همواره به پشتوانه اين ملت عزيز افتخار مي كنيم.

 

وي گفت: دوران دفاع مقدس هم ، يكي از عرصه هاي مهم ظهور ملت ما در صحنه انقلاب و تماميت كشور ايران اسلامي است ، عرصه اي كه جانانه دفاع كردند و در پيشبرد اهداف انقلاب زحمت كشيدند تا ، امروز به اين مرحله رسيده ايم كه در سطح منطقه و جهان تاثير گزار هستيم.

 

وي ادامه داد: ارزشهاي عدالت ، انقلابي گري و مردم سالاري ديني كه مشاركت همه مردم را در سرنوشت انقلاب رقم زده است ، جزء اركاني هستند كه انقلاب ما بر پايه آنها بنيان نهاده شده است.

 

وي گفت: اگر اشاره اي به اوايل انقلاب داشته باشيم، ايران آن زمان در ابتدا نوپا و به هم ريخته بود و ارتش هم در اضمحلال قرار داشت ، اما تمامي محاسبات دشمن زماني به هم ريخت كه ملت عزيز ما در عرصه دفاع ظاهر شدند و به عنوان بسيج دفاع كردند.

 

سرهنگ بهشتي راد تصريح كرد: تمام ارزيابي هاي دشمن كه صدام گفته بود تهران را 7 روزه فتح خواهيم كرد با هفت سال هم نتوانست فتح كند بلكه در اين راه هم با وجود اقتدار مردم عزيز ما، شكست خورد و اين يكي از پايه هاي مهم انقلاب اسلامي ما است كه همواره بالندگي ما در دوران بنيان گذار جمهوري اسلامي و رهبر معظم انقلاب ، حضور مردم بوده است.

 

سخنران قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: دشمن هميشه به دنبال خلل و شكاف در اين عزم عمومي مردم بوده است و چه توطئه هايي را كه در شكاف انداختن به اين وحدت و انسجام مردم ما در طول اين سالها انجام نداده اند.

 

وي با بيان اينكه امروز هم دشمن بيكار ننشسته است افزود: در تريبون سازمان ملل نتانياهو با بيان اينكه ما دوست ملت ايران هستيم ، به دنبال شكاف در خيل عظيم اين ملت را دارند.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه با بيان اينكه الان هم دنبال تفرقه اندازي در بين ملت ما هستند گفت: دشمن زماني دنبال خاورميانه بزرگ بود اما با محوريت جمهوري اسلامي و همين مردم پرشور و وحدت آفرين ايران اسلامي، نتوانستند اين هدف خود را تحقق دهند.

 

سرهنگ بهشتي راد با اشاره به هجمه هاي دشمن در دوران دفاع مقدس و شهادت بسياري از جوانان اين مرز و بوم گفت: در طول دوران انقلاب اسلامي تاكنون 17 هزار شهيد ترور را داريم كه پشتيبان اغلب اين ترورها رژيم اسرائيل بوده است اكنون چطور قصد دوستي با ملت ما را دارند و از ملت ما دفاع مي كنند؟

 

وي با اشاره به ظهور پديده داعش در اين چند سال اخير خاطر نشان كرد: اكنون دشمن اذعان كرده است كه ما داعش را به وجود آورده ايم و با تصميمات خود چه سرنوشتي را براي منطقه در اين سالها رقم زدند.

 

وي با بيان اينكه پس از داعش، نقشه آنها تجزيه در عراق مي باشد گفت: دشمن اهداف خاص خود را در تجزيه اين كشور دارد تا بلكه بتوانند، يهودي سازي ديگري را در اقليم انجام دهند اما ملت ايران با بصيرت، اين ماجراها را دنبال مي كنند.

 

وي ادامه داد: ما بايد از حاميان اصلي در برگزاري همه پرسي ، عمق توطئه دشمن را بخوانيم چرا كه براي تفرقه و تجزيه قوميت اقدام مي كنند و هدف اصلي انها هم قطعا ايران و شكاف در اين كشور است.

 

سرهنگ بهشتي راد با اشاره به پيام سردار سليماني در مراسم شهيد حججي مبني بر اينكه به حمد و قوه الهي تا سه ماه آينده خبري از داعش نيست گفت: درست است داعش از بين مي رود اما توطئه ديگري در عراق را اكنون بنيان مي نهند.

 

وي در پايان گفت: نقشه هاي دشمنان همواره در اين منطقه در نطفه خاموش شده است و اين هم بخاطر آن است كه مردم ما بصيرت دارند و در اين بحران ها مسائل را خوب تشخيص مي دهند ملت عزيز ما بر پايه همين بصيرت هميشه در بزنگاههايي كه دشمن براي نابودي نظام و ملت ما داشته اند، موفق بوده اند و مثال عيني در تفرقه هم در فتنه 88 ، دشمن نوه پيامبر و مجلس امام حسين را مورد هجمه قرار دادند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد