شهردار پاوه خبر داد:

نصب سرعت گيرهايي در نقاطي از سطح شهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296646|20:40 - 1396/07/01
نسخه چاپی
نصب سرعت گيرهايي در نقاطي از سطح شهر پاوه
شهردار پاوه از نصب سرعت گيرهايي در نقاطي از سطح شهر پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، پيش از اين و تا قبل از آسفالته نمودن خيابان هاي سطح شهر پاوه استفاده از سرعت‌ گیر ، به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های کنترل سرعت خودروها در دستور کار مسئولان ترافیک این شهر همواره قرار گرفته به طوری که در کمتر خیابانی بود که سرعت‌گیر وجود نداشته باشد.

 

اما پس از آسفالت نمودن خيابان هاي سطح شهر در يك سال اخير، شهردار پاوه در اقدامي ضمن منسوخ دانستن نصب سرعت‌گیر در دنیا ، اكثر سرعت گير هاي سطح شهر را همزمان با آسفالت نمودن ، حذف كرد .

 

اكنون نيز با توجه به درخواست و مطالبات مردم، در جلوگيري از افزايش سرعت خودروها، در نقاطي از شهر مجددا سرعت گيرهايي با رعايت استاندارد لازم نصب خواهند شد.

 

شهردار پاوه در اين باره به خبرنگار ما گفت: ما به منظور مرتفع نمودن معايب و مشكلاتي كه از وجود سرعت گيرها عايد شهروندان مي شد ، با آسفالته نمودن خيابان هاي سطح شهر، اين سرعت گيرها را حذف و يا به صورت ملایم‌تر تغير داديم.

 

علي محمد ميري افزود: با حذف اين سرعت گيرها، بسياري از مزاحمت هايي را كه براي مردم و شهروندان ايجاد مي شد، كاهش داديم.

 

وي گفت: اكنون با آغاز سال تحصيلي جديد، بسياري از مردم و شهروندان خواستار نصب مجدد اين سرعت گيرها در برخي از نقاط شهر شدند، كه شهرداري و پليس راهور شهرستان پاوه با در نظر گرفتن اينكه شهر متعلق به شهروندان است، اقدام به نصب مجدد انها در نقاطي از شهر خواهيم كرد.

 

وي تصريح كرد: با وجود انكه نصب سرعت گير در شهر باعث ايجاد مزاحمت هايي براي مردم خواهد شد ، اما بخاطر تامين جان مردم علي رغم عدم ميل باطني ، به درخواست مردم احترام گذاشته و در نقاط پر تردد مخصوصا براي دانش آموزان مدارس، سرعت گيرهايي را با رعايت استاندارد ايجاد مي كنيم.

 

رئيس پليس راهور شهرستان پاوه نيز به خبرنگار ما گفت: هدف از نصب سرعت گیر در خیابانها، جلوگیری از افزایش سرعت وسایط نقلیه می باشد و همچنین نصب انها باعث کاهش بسیاری از تصادفات می شود.

 

سروان عبدي افزود: از نقاط حساس شهری جهت نصب سرعت گیر، نقاط نزديك به مدارس می باشد که در این نقاط و با توجه به آسفالته شدن خيابان ها، اتومبیلها با سرعت بسیار زیادی در حال تردد هستند.

 

وي با تاكيد بر رعايت سرعت مطمئنه در شهر توسط شهروندان گفت: چندين نقطه از نقاط حادثه خيز و نزديك به مدارس شناسايي شده كه با ارائه مشخصات يك سرعت گير استاندارد، شهرداري به نصب انها اقدام خواهد كرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد