کرسی استانداری کرمانشاه به یک مدیر معتدل رسید/سوابق استاندار جديد كرمانشاه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296650|17:24 - 1396/07/03
نسخه چاپی
کرسی استانداری کرمانشاه به یک مدیر معتدل رسید/سوابق استاندار جديد كرمانشاه
پس از ناکارآمدی مدیریت 4 سال گذشته استان که اصلاح طلب بود، این بار نوبت به بازوند که مدیری غیر سیاسی و معتدل است رسیده تا به کرمانشاه خدمت کند.

به گزارشهزار ماسوله، تغییر در استانداری کرمانشاه با توجه به جو سیاست زده و ناکارآمد گذشته مسئله ای بود که به نظر می رسید تنها با یک گزینه معتدل به سرانجام خواهد رسید که با معرفی فرد جدید این موضوع تا حدودی محقق شده است.

روز گذشته هیات دولت فردی جدید را برای استانداری کرمانشاه انتخاب کرد. او هوشنگ بازوند استاندار سابق استان لرستان بود.

نگاهی به سوابق بازوند نشان می دهد که او بر خلاف استاندار گذشته کرمانشاه که خود را اصلاح طلب می نامید، فردی سیاسی نیست. بازوند در دولت های مختلف با گرایش های سیاسی مختلف کار کرده است که این نشان دهنده این است که او بیشتر یک مدیر عملیاتی است. اومعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان در دولت اصلاحات،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی در دولت محمود احمدی نژاد و استاندار استان لرستان در دولت حسن روحانی بوده است.هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه شد

فرماندهی در دوران جنگ نیز دیگر موضوعی است که در سوابق بازوند خودنمایی می کند. اوفرمانده گردان مهندس المهدی وابسته به قرارگاه صراط  در سال 1366 بوده است.

او تحصیل کردهلیسانس عمران، فوق لیسانس برنامه‌ریزی توریسم و دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی شهری منطقه‌ای است.

معاونت پشتیبانی و اداری و مالی شرکت مس سرچشمه کرمان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه همدان، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه سرمایه‌گذاری همدان، رئیس هیئت مدیره ذوب آهن غرب کشور، رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی همدان، رئیس هیئت مدیره شرکت بین‌المللی ساختمان (وابسته به بانک ملی)، عضو هیئت مدیره هلدینگ سیمان سیدکو، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی (۱۳۸۱ – ۱۳۸۴)، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان (۱۳۸۴–۱۳۸۶)و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از دیگر سواق بازوند است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد