نماینده مجلس: باید به وضعیت معیشتی معلمان توجه ویژه ای شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296667|17:18 - 1396/07/10
نسخه چاپی
نماینده مجلس: باید به وضعیت معیشتی معلمان توجه ویژه ای شود
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین ارکان آموزش و پرورش معلمان هستند و باید به وضعیت معیشتی آنان توجه ویژه صورت گیرد و منزلت اجتماعی آنان ارتقا یابد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، شهاب نادری روز دوشنبه در نشست با فرهنگیان شهرستان روانسر افزود: آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت جوامع است و اگر مشکل آموزش و پرورش برطرف شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.
نماینده مردم شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اظهار کرد: تا زمانی که معلمان دغدغه معیشت داشته باشند در انجام رسالت خویش با مشکل مواجه خواهند شد.
نادری ادامه داد: کم توجهی به دانش آموزان در جامعه تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت و علم آموزی باید در شهرستان به صورت جدی از سوی مسئولان ذیربط پیگیری شود.
وی با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی و بافت فرسوده مدارس مهمترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش منطقه اورامانات است، افزود: منطقه اورامانات دارای استعدادهای فراوانی است که کسب رتبه های برتر استانی و کشوری نشان از این موضوع بوده و دانش آموزان باید با همت و پشت کار آینده خود را بسازند.
نادری با اشاره به لزوم توسعه فضاها و امکانات آموزشی این شهرستان اضافه کرد: همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی برای این منظور ضروری است.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز به مشکلات این نهاد اشاره کرد و افزود: کمبود تجهیزات کارگاهی هنرستانها، نبود اعتبار لازم برای طرح ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی و مشکلات مالی خوابگاهای دانش آموزی از مهمترین مشکلات این حوزه است.
عثمان ویسی افزود: هم اکنون 50 درصد مدارس شهرستان روانسر فرسوده است و کلاس های درس 30 مدرسه روانسر در کانکس تشکیل می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد