توزیع بروشورهای فرهنگ ترافيك و پیشگیری از حوادث ترافیکی در شهرستان پاوه+تصاوير

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296679|18:18 - 1396/07/14
نسخه چاپی
توزیع بروشورهای فرهنگ ترافيك و پیشگیری از حوادث ترافیکی در شهرستان پاوه+تصاوير
به مناسبت هفته نیروی انتظامی،پلیس راهورشهرستان پاوه اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی در خصوص فرهنگ ترافيك دربین مردم و رانندگان این شهر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت هفته نیروی انتظامی،پلیس راهورشهرستان پاوه اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی در خصوص فرهنگ ترافيك دربین مردم و رانندگان این شهر کرد.

 

رئيس پليس راهور شهرستان پاوه در اين باره به خبرنگار ما گفت: ارتقای سطح دانش و فرهنگ ترافیک و آشنایی بیشتر شهروندان با رفت و آمدهاي دانش آموزان از خانه تا مدرسه از عناوين مهم در اين بروشور است.

 

سروان عبدي افزود: اين بروشور با عنوان نقش خانواده در اموزش فرهنگ ترافیک و با نکاتی درباره عبور و مرور دانش آموزان و سرويس مدارس مي باشد كه در قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته در بين مردم توزيع شد.

 

وي با بيان اينكه رسانه ها می توانند نقش بسزايي در بالابردن فرهنگ ترافیکی داشته باشند گفت: آموزش به مردم و خصوصا کودکان از طريق رسانه ها نقش بسیار موثری را در بالا بردن فرهنگ ترافیکی دارد.

 

توزيع بروشور رعايت فاصله هاي طولي مجاز در رانندگي و با شعار پليس براي امنيت، امنيت براي همه ، توسط نيروي انتظامي شهرستان نيز از ديگر برنامه هايي بود كه در آغاز هفته نيروي انتظامي در پاوه انجام شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد