فرماندار پاوه: نیروی انتظامی پرچمدار امنیت عمومی کشور است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296684|16:19 - 1396/07/15
نسخه چاپی
 فرماندار پاوه: نیروی انتظامی پرچمدار امنیت عمومی کشور است
فرماندار شهرستان پاوه، نیروی انتظامی را پرچمدار امنیت عمومی کشور دانست که در تمامی امور زندگی مردم تأثیرگذار است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پاوه، نیروی انتظامی را پرچمدار امنیت عمومی کشور دانست و با اشاره به نقش و تأثیرگذاری این نیرو در زندگی روز مره مردم افزود: ناجا یکی از سازمانهایی است که در تمامی امور زندگی مردم بسیار تأثیرگذار است.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر ایجاد نظم و امنیت در داخل کشور و فراهم کردن آرامش برای زندگی مردم، نیروی انتظامی رسالت مهم حفاظت از مرزهای کشور را نیز بر عهده دارد.

 

وی به نقش و رسالت نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: وجود نیروهای مسلح فقط برای جنگ نیست بلکه این نیروها برای توازن، صلح و پایداری و ایجاد امنیت ایفای نقش می کنند.

 

ایده پور، برگزاری مانورهای نظامی مشترک در نقاط مختلف جهان در زمان صلح و آرامش را مؤید این ادعا دانست و گفت: برگزاری این رزمایش ها برای نشان دادن توان دفاعی و بازدارندگی است نه جنگ و تهاجم.

 

فرماندار پاوه با اشاره به اتحاد کشورهای اروپایی و از بین بردن مرزهای جغرافیایی در بین این کشورها افزود: متأسفانه امروز شاهد ایجاد و احداث دیوار بین مردم یک کشور در عراق هستیم که فقط بوی تجزیه و تفرقه می دهد.

 

وی با بیان اینکه تجزیه عراق به هیچ عنوان به نفع مردم کردستان نیست، گفت: تجزیه کشورها و اختلاف مذاهب و اقوام همواره از مهمترین برنامه های استکبار در خاورمیانه بوده است.

 

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی و هنگ مرزی و پرسنل این نیرو با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

 

شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت و 84 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد