شروع خوب استاندار جدید کرمانشاه؛

احیاء جلسات صبحگاهی در استانداری کرمانشاه/ تداوم تلاش بقایای مدیریت معزول برای حاشیه سازی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296686|15:46 - 1396/07/16
نسخه چاپی
احیاء جلسات صبحگاهی در استانداری کرمانشاه/ تداوم تلاش بقایای مدیریت معزول برای حاشیه سازی
نشست ستاد اربعین، نشست شورای معاونین، تشکیل جلسه فرمانداران پس از ماه ها، حضور در نقاط صفر مرزی و بازدیدهای میدانی از جمله این تحرکات امیدوار کننده استاندار جدید کرمانشاه است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، پس از ماه ها رکود و کم تحرکی در مجموعه مدیریت استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار جدید کرمانشاه به اذعان منتقدین، آغاز پر جنب و جوشی داشته است.

نشست ستاد اربعین، نشست شورای معاونین، تشکیل جلسه فرمانداران پس از ماه ها، حضور در نقاط صفر مرزی و بازدیدهای میدانی از جمله این تحرکات امیدوار کننده است. بازوند همچنین جلسات صبحگاهی استانداری کرمانشاه که به دلیل سبک زندگی مدیریت سابق عملا تعطیل بود را احیا کرده است.

در این میان تلاش بقایای مدیریت معزول در حوزه اطلاع رسانی استانداری برای به حاشیه بردن عملکرد استاندار جدید با تداوم تحریم رسانه های منتقد به استاندار سابق و عدم دعوت آنها به جلسات ادامه دارد. در همین راستا این رسانه ها که در ماه های گذشته آمار منفی صادرات استان را رسانه ای کرده اند به اولین جلسه کارگروه توسعه صادرات با حضور استاندار جدید دعوت نشدند، برای به حاشیه بردن خدمات مدیر جدید یا پوشاندن عملکرد منفی استاندار معزول در آستانه انتصاب به عنوان استاندار استان دیگر؟ قضاوت با مردم!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد