به مناسبت روز جهانی پست؛

بهشتي: توزيع بيش از 350 هزار مرسوله وارده به پست در شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296694|22:08 - 1396/07/17
نسخه چاپی
بهشتي: توزيع بيش از 350 هزار مرسوله وارده به پست در شهرستان پاوه
رئيس اداره پست شهرستان پاوه گفت: از تاريخ 17 مهر ماه سال 95 تا 17 مهر ماه سال 96، ما بيش از 350 هزار مرسوله را كه به اين اداره وارد شده است در بين همشهريان و ادارات و سازمانها توزيع كرده ايم.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره پست شهرستان پاوه به مناسبت روز جهانی پست در گفتگویی با خبرنگار ما با ارائه گزارشي از فعاليتهاي این اداره در يك سال گذشته اظهار داشت: 9 اکتبر مصادف با 17 مهرماه سالروز تاسیس اتحادیه جهانی پست تعیین شده که امروزه پست به عنوان يك شبكه وسيع ارتباطي در برقراري روابط داخلي و خارجي نقش زيربنايي دارد.

 

آقاي بهشتي با بیان اینکه خدمات گوناگوني توسط اداره پست پاوه با كمترين زمان ممكن و در جهت خدمت به مردم انجام مي گيرد افزود: امروزه پست با توجه به پیشرفت فضای الکترونیکی، رسانه‌ای، مجازی روز به روز در حال تغییر است و مي توان گفت كه فعالیت پست به سمت کالا تجارت الکترونیک رفته است.

 

وي با اشاره به عملکرد پست شهرستان در يك سال گذشته تاكنون گفت:  از تاريخ 17 مهر ماه سال 95 تا 17 مهر ماه سال 96، ما بيش از 350 هزار مرسوله را كه به اين اداره وارد شده است در بين همشهريان و ادارات و سازمانها توزيع كرده ايم.

 

وي افزود: از اين تعداد مرسوله، ترافيك فروش شامل گواهينامه و خريد هاي اينترنتي و ترافيك عادي شامل قبوض تلفن و گاز و همچنين ترافيك الكترونيكي شامل خدمات الكترونيكي از قبيل ثبت نام كارت ملي ، به ترتيب 8897 و 209021 و 5323 تعداد را به خود اختصاص داده اند.

 

وي افزود: بيش از 241 هزار مرسوله ارسالي از اين اداره هم به ديگر نقاط كشور ارسال شده است.

 

وي با بيان اينكه خريد اينترنتي در شهرستان پاوه روبه ازدياد است، گفت: هرچه که کسب و کار و تجارت و سرانه درآمد مردم افزایش و توسعه بیشتری پیدا کند ما نيز مرسولات پستی بیشتری خواهیم داشت.

 

بهشتي در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان اداره پست به مناسب روز جهانی پست گفت: تمام امورات و خدمات انجام شده در این اداره توسط زحمات اين کارکنان انجام می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد