مدیرآموزش و پرورش شهرستان پاوه:

ریشه کن کردن بیسوادی از مهم ترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296730|21:52 - 1396/07/26
نسخه چاپی
ریشه کن کردن بیسوادی از مهم ترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی است
مدیرآموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: بیسوادی در جهان امروز یکی از شاخص های اصلی توسعه نیافتگی کشورها محسوب می شود و وجود آن عوارض فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زیادی برای کشور دارد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد در ششمین نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی با بیان اینکه ریشه کن کردن بیسوادی از مهم ترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: بدون شک نمی توان جامعه را به دور از آسیب ها نگاه کرد، بی سوادی هم یکی از این نوع آسیب ها است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن دعوت از تمامی بیسوادان وکم سوادان شهری و روستایی شهرستان جهت ثبت نام در کلاس های سوادآموزی در ادامه خواستار کاربست تمامی ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش جهت به حداقل رساندن درصد بیسوادی شد.

حبیب کاکایی کارشناس مسئول سوادآموزی نیز گفت: تاکنون حدود 70 درصد از حجم فعالیت اختصاصی شهرستان با تلاش آموزش دهندگان و همکاری عوامل آموزش و پرورش تحت پوشش قرار گرفته است.

وی در خاتمه خواستار تداوم و تسریع همکاری و مساعدت اعضای گروه و سایر مجموعه آموزش و پرورش جهت دستیابی به موفقیت نهایی در راستای ریشه کن کردن معضل بیسوادی در جامعه شد.

گفتنی است در این نشست مدارک و مستندات مدعیان همکاری آموزش دهندگان سوادآموزی در سنوات گذشته بر اساس اصول و مقررات مربوطه مورد بررسی اعضاء قرار گرفت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد