امام جمعه روستاي داريان:

ترامپ کم حافظه است/ سپاه پاسداران نیروی اسلامی مردمی است

سرویس: سیاسیکد خبر: 296747|17:58 - 1396/08/01
نسخه چاپی
ترامپ کم حافظه است/ سپاه پاسداران نیروی اسلامی مردمی است
امام جمعه داریان گفت: افکار و سخنان ترامپ چیز تازه ای نیست همان صحبتهای پیشین رئیس جمهورهای قبلی آمریکاست فقط با لحنی بی ادبانه و گستاخانه تر.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه روستاي داریان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار كرد: افکار و سخنان ترامپ چیز تازه ای نیست همان صحبتهای پیشین رئیس جمهورهای قبلی آمریکاست فقط با لحنی بی ادبانه و گستاخانه تر.

 

ملا امید ولی گفت: همانطور که امام خمینی(ره) گفتند آمریکا شیطان بزرگ است وامروز خیلی ها به این جمله امام راحل رسیده اند که آمریکا هر روز با یک نیرنگ و ترفند جدید  در فکر خدشه دار کردن و ایجاد مزاحمت برای ایران اسلامی و ملت شریف ایران است.

 

وی افزود: اما ملت شریف ایران اسلامی با همه ی مذاهب و اقوام با توکل به پروردگار متعال و سر لوحه قرار دادن  کلام خدا و سیرت پیامبر گرامی و گوش به فرمان بودن رهبر انقلاب اسلامی دوشا دوش یکدیگر در برابر دشمنان اسلام و ایران اسلامی ایستادگی  خواهند کرد.

 

وی در ادامه به ناراحتی ترامپ به شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران اشاره کرد و گفت: آقای ترامپ بداندکه ملت ایران بنا بر عملکرد و سیاستهای ظالمانه و خصمانه دولتهای پیشین آمریکا و غیر قابل اطمینان بودن آنها در تمام این سالها این شعار را سر می دهند.

 

وی افزود: ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با شعورشان و در دفاعشان از دولتها و سرزمینهای اسلامی جهان در برابر ظلم وستم و سیاستهای آنها سر می دهند.

 

این روحانی اهل سنت در ادامه  به کم حافظه بودن رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد و گفت: آقای ترامپ در سخنان تبلیغاتی انتخابات خود گروهک داعش را دست پرورده اوباما و هیلاری کلینتون خواند و از نابودی و مبارزه با این گروهک سخن می گفت  ولی امروز وقتی می بیند که آنها در مقابل نیروهای مقاومت در حال نابودی و سرنگونی هستند چطور با بالگردهای خود به کمک آنها در مناطق حساس می آید؟

 

ماموستا امید ولی در پایان با محکوم کردن تحریم های جدید ایران اسلامی و سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: ملت ایران و سپاه پاسداران از 38 سال پیش و از اوایل انقلاب اسلامی تحریم شدند و این دشمنی و تحریمها چیز جدیدی نیست وبدون شک باز هم پیروز این میدان ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: سپاه پاسداران این نیروی اسلامی مردمی برخواسته از دل آحادهمین مردم است و با یاوه گویی های دشمنان خللی در اراده و ادامه کار آنها ایجاد نمی کند و ملت ایران و جامعه اهل سنت هم تا آخرین قطره خون خود وبا تمام داشته های خود در حفظ و نگهداری این سرزمین و انقلاب اسلامی و رهبرعزیزمان ایستادگی می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد