منصور وهابي خبر داد:

شوراي دانش آموزي نماد مشاركت عملي و حضور در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296756|18:25 - 1396/08/04
نسخه چاپی
شوراي دانش آموزي نماد مشاركت عملي و حضور در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي است
رئيس اموزش و پرورش نوسود گفت: شوراي دانش آموزي نماد مشاركت عملي ، تقويت حس مسئوليت پذيري و حضور در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي است

به گزارشهزار ماسوله، انتخابات شوراهاي دانش آموزي همزمان با سراسر كشور در سطح مدارس منطقه نوسود و به صورت نمادين در دبستان حضرت سميه نودشه با حضور بخشدار ، رئيس اداره آموزش و پرورش ، رئيس شوراي اسلامي و همكاران برگزار گرديد .

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش انتخابات شوراي دانش آموزي را فرصتي مناسب براي مشاركت عملي دانش آموزان و توسعه و تقويت فعاليتهاي آموزشي ،تربيتي ، تكريم شخصيت دانش آموزان و هم چنين تقويت حس مسئوليت پذيري و تعامل فكر و انديشه در دانش آموزان دانست.

 

وهابي با اشاره به مسئوليت هاي و دانش آموزان در كميته هاي كاري بعد از انتخابات ظهورتوانمندي هاي بالقوه دانش آموزان و تقويت روحيه انتقاد پذيري و مشاركت جويي در امور مدرسه را دست آورد مشاركت در اين خصوص برشمرد.

 

 وي تسهيل در حسن اجراي برنامه هاي آموزشي ، پرورشي و امور اجرايي مدارس از طريق واگذاري مسئوليت به آنان و زمينه سازي براي آموزش و ارتقاء سطح فرهنگي و اجتماعي و سياسي دانش آموزان براي حضور بهتر در عرصه هاي اجتماعي را از اهداف ديگر شورا ها ي دانش آموزي برشمرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد