رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های جوانرود و روانسر خبر داد:

اجراي عملیات تعريض يكي از نقاط حادثه خيز محور پاوه به روانسر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296781|23:13 - 1396/08/09
نسخه چاپی
اجراي عملیات تعريض يكي از نقاط حادثه خيز محور پاوه به روانسر
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های جوانرود و روانسر در گفتگويي با خبرنگار ما از اجراي عملیات تعريض يكي از نقاط حادثه خيز محور پاوه به روانسر در "گويزي كاروانسرا" در نزديكي روستاي تازه آباد سرياس خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های جوانرود و روانسر در گفتگويي با خبرنگار ما از پیشرفت عملیات ایمن سازی يكي از نقاط حادثه خيز محور پاوه به روانسر در "گويزي كاروانسرا" در نزديكي روستاي تازه آباد سرياس خبر داد.

 

فرزاد محمدی افزود: در راستای ایمن سازی محورهاي ارتباطي شهرستان هاي جوانرود و روانسر ،  محور روانسر به پاوه در " گويزي كاروانسرا" با وجود دو قوس پی در پی وضعیتی ناایمن داشت و با كم عرض بودن آن يكي از نقاط حادثه خيز اين محور به شمار مي آمد.

 

وي با بيان اينكه این نقطه متاسفانه خسارات مالی و جانی زیادی برای هموطنان به بار آورده بود گفت: با فعالیت های دو ماه اخیر این اداره در اين محور، اكنون عملیات ایمن سازی این نقطه پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشته است كه ان شاالله بتوانيم تا پايان آذر ماه اين عمليات ایمن سازی را در اين نقطه به پايان برسانيم.

 

وي ادامه داد: در عمليات تعريض اين مسير، در ابتدا به ترانشه بري و حذف پيچ جهت افزايش ديد رانندگان اقدام كرديم كه در پي آن با تعریض پل قوس اول، دو پيچ خطرناك اين مسير با تعريض جاده تا حد بسیار زیادی به امید خدا ایمن سازی خواهند شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد