شهاب نادري:

مجمع نمایندگان استان آماده همکاری با استاندار برای توسعه استان هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296799|20:59 - 1396/08/13
نسخه چاپی
مجمع نمایندگان استان آماده همکاری با استاندار برای توسعه استان هستند
نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در نشست شوراي اداري با حضور استاندار در سد داريان گفت: مجمع نمایندگان استان آماده همکاری همه جانبه با استاندار محترم برای توسعه استان هستند.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات در جلسه شوراي اداري كه در سد داريان برگزار شد در سخناني ضمن خير مقدم به مهمانان اظهار داشت: استاندار محترم و هيئت همراه از زيرساختها و چند طرح و پروژه در اين منطقه بازديد كردند و شخصا از از تدبير استاندار محترم در بحث هاي عمراني در منطقه و پيگير بودن در  موضوعات مختلف ،تقدير و تشكر دارم .

 

شهاب نادري افزود: اگر مطالبي را در اين نشست اظهار كنم مطالبات مردم است كه در هر جلسه اي اين مطالبات را بيان كرده ام، و ان چه را كه آقاي فرماندار و بقيه دوستان اشاره كردند، صحت دارد و ما نيز به اين موارد بسنده خواهيم كرد.

 

وي گفت: از مديريتي كه جناب استاندار در استان لرستان داشته اند، امار بيكاري را به تك رقمي كاهش دادند ، اما اين منطقه مشكلات بسيار زيادي را دارد، شهرستان پاوه در يك روز با همدان فرمانداري به ان داده شده است اما عواملي كه باعث شده است امروز شهرستان پاوه پيشرفت نداشته باشد، مشخص نيست.

 

وي ادامه داد: برخي اوقات رسيدگي به مشكلات و چگونگي حل انها ، به مديريت مسئولين بر مي گردد كه نياز به توجه بيشتري در اين منطقه دارد.

 

نادري گفت: يكي از مشكلات اين منطثه بيكاري جوانان است كه علاوه بر مشكل بيكاري انها، مشكلات امنيتي هم ايجاد مي كنند چرا كه جوانان اين منطقه در نقاط مرزي جذب گروهها و احزاب خارج از كشور مي شوند كه انتظار اين است استاندار محترم در اين موضوعات ورود كنند.

 

وي افزود: اين جلسات هم نبايد همانند گذشته كه استاندار سابق و يا هر مسئولي كه در اين منطقه حضور پيدا كرده اند، بي نتيجه باشد بلكه بايد خروجي اين حضور و بازديد را ببينيم.

 

وي با اشاره به انتخاب استاندار جديد تصريح كرد: مجمع نمایندگان استان آماده همکاری همه جانبه با استاندار محترم برای توسعه استان هستند.

 

نماينده اورامانات خاطر نشان كرد: ما نسبت به شهدا مديون هستيم، در شهر نودشه خانواده شهدايي هستند كه 18 شهيد دارند پس مسئولين بايد خدمات به اين مردم ارائه دهند.

 

وي در پايان با بيان اينكه مسئولين وعده هاي هيچ را به مردم ارائه ندهند گفت: ان شاالله مصوبات اين جلسات هم تحقق پيدا كنند.

 

در ابتداي اين نشست هم فرماندار شهرستان پاوه و امام جمعه شهر نودشه در سخناني به وضعيت و مشكلات شهرستان پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد