منصور وهابي در مراسم سيزده آبان ؛

13آبان نماد وحدت و يكپارچگي ملت ايران است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296802|22:17 - 1396/08/13
نسخه چاپی
13آبان نماد وحدت و يكپارچگي ملت ايران است
منصور وهابي در مراسم راه پيمايي يوم اله سيزده آبان در نوسود گفت : 13آبان نماد وحدت و يكپارچگي ملت ايران است.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم راه پيمايي يو م اله سيزده آبان با حضور مسئولين و اقشار مختلف مردم در منطقه  نوسود برگزار شد.


وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش با اشاره به مناسبت هاي اين روز در تاريخ معاصر ايران گفت : سيزده آبان روز دانش آموز ، تبعيد حضرت امام(ره) و تسخيرلانه جاسوسي آمريكا را مصداق پايداري و فداكاري جوانان و دانش آموزان  ايران اسلامي دانست كه در مقابل ظلم و ستم براي دفاع از اسلام ايستادند.


رئيس اداره آموزش و پرورش 13 آبان را نماد وحدت و يكپارچگي ملت ايران و منشأ تحولاتي در روند تاريخي كشور دانست كه پايه هاي استقلال و استكبار ستيزي انقلاب اسلامي را شكل داده است .

وي بيان داشت: اگر ملت ايران اين وحدت و يكپارچگي را با حضور همه اقشار جامعه در 13 آبان به نمايش بگذارند واين پشتوانه عظيم مردمي را به رخ آمريكا و دشمنان بكشند  آنها ناچار خواهند شد دست از حرف هاي بيهوده و سياستها ي كينه توزانه نسبت به ايران بكشند.


رئيس اداره آموزش و پرورش در بخش ديگري از سخنان خود ايستادگي ، انسجام ملي ، هوشياري ملت و پيروي از رهنمود هاي مقام معظم رهبري را ضامن حفظ نظام و ارزشهاي انقلاب دانست وي در ادامه پشتوانه مردمي نظام را دليل اصلي عصبانيت و وحشت آمريكا در مقابل ايران اسلامي  دانست و حضور پرشور مردم را در سيزده آبان پاسخگويي به سخنان سخيف و بي ارزش رئيس جمهور آمريكا عنوان كرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد