در پاوه؛

استاندار کرمانشاه بر نقش ایثارگران در تبیین ارزش های نظام تأکید کرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296807|10:50 - 1396/08/14
نسخه چاپی
استاندار کرمانشاه بر نقش ایثارگران در تبیین ارزش های نظام تأکید کرد
استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین با خانواده شهید والامقام "محمد شریف عبداله زاده" در شهرستان پاوه دیدار کردند.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با سیزدهم آبان ماه روز مبارزه ملی استکبار جهانی، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با سفر به شهرستان پاوه ضمن بررسی مسائل این منطقه اورامانات، درمنزل شهید والامقام محمد شریف عبدالله زاده حضور یافت و به مقام شامخ این شهید گرانقدر ادای احترام کرد.

 

در این دیدار شهاب نادری نماينده اورامانات در مجلس شوراي اسلامی، ایده پور فرماندار، لطفی رئیس بنیاد و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند، استاندار کرمانشاه در سخنانی بر نقش خانواده های معظم شهدا در تبيين ارزش های والای انقلاب اسلامی تاكيد كرد.

 

 بازوند با اشاره به معنویت حاکم بر منازل شهدا اظهار داشت: مسئولان خدمتگزار با اتكا به دعای خير خانواده های معظم شهدا و امید به شفاعت شهيدان می توانند جان تازه ای برای خدمت به جامعه و ایثارگران عزیز بگيرند.

 

 استاندار کرمانشاه ادامه داد: ايثار و فداکاری كه شهيدان گرانقدر در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند، منجر به آرامش و امنيت كشور شده است.

 

 در ادامه شهاب نادری نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: بالاترين درجه ايثارگري شهادت و امنيت كنونی ما مرهون رشادت های شهدا و ايثارگران است، لذا قدردانی و سپاس از خانواده های ايثارگر را يك وظيفه و رسالت می دانيم.

 

در پایان این دیدار از خانواده شهيد گرانقدر محمدشريف عبداله زاده تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد