ماموستا قادري: رعایت اخلاق و مردم داری باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد+تصاوير

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296818|16:39 - 1396/08/17
نسخه چاپی
ماموستا قادري: رعایت اخلاق و مردم داری باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد+تصاوير
امام جمعه پاوه گفت: رعایت اخلاق و مردم داری در برخورد با مردم از مهم ترین خصوصیاتی است که نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت در جامعه باید داشته باشد.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی پاوه با توجه به وسعت مأموریت، رسالت و ارتباط نزدیک نیروی انتظامی با مردم، افزود: این نیرو بیش از دیگر سازمانها در تیررس انتقاد قرار دارد و به همین دلیل باید صبر و بردباری پرسنل آن بیشتر از دیگران باشد.
وی در ادامه با اشاره به ناامنی برخی کشورهای منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه است.
وی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در سایه لطف خویش، درایت، حکمت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، زحمات نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و هوشیاری و در صحنه بودن مردم امروز جمهوری اسلامی در خاورمیانه با اتکا به خود و همگام و همراه با رهبری حرف اول را می زند.
وی آمادگی نیروهای مسلح، درایت و حکمت رهبری و هوشیاری و همراهی مردم با رهبری را از شاخصه های مهم و اساسی امنیت و نعمت عنوان کرد و گفت: تداوم، استمرار و تقویت این نعمت ها مستلزم شکرگزاری و تلاش برای حفظ آنها است.
امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع فرهنگی جامعه و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: با وجود امنیت فیزیکی در جامعه اما به لحاظ فرهنگی مشکلاتی داریم.
ماموستا قادری افزود: امروز شاهدیم که رسانه ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با قدرت و سرعت بر افکار، اندیشه و عقاید جوانان و خانواده های ما تأثیر مخرب می گذارند.
وی افزود: علاوه بر این تندروی گروههای تکفیری در ممالک اسلامی بلای جان مسلمانان شده و همین مسئله باعث شده احساسات ملی، اعتیاد، فساد اخلاقی وعصیان اجتماعی در اثر این تهاجم فرهنگی در جامعه ما مشهود است.
وی تصریح کرد: امروز رسانه ها و شبکه های اجتماعی مأمور حمله به قلوب مسلمانان و تخریب این ناحیه است لذا باید برای مقابله با ترفند دشمنان هوشیار باشیم.
امام جمعه پاوه با قدردانی از اقدام نیروی انتظامی در رصد سایت ها و فضای مجازی به وظیفه و رسالت تمام اقشار اعم از علما، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مردم اشاره کرد و گفت: برنامه دشمن در این برهه غافل کردن ما از اوضاع است.
ماموستا قادری افزود: دشمنان درصددند تا با غافل کردن ما از اوضاع و بی اطلاعی و آگاهی نداشتن از دور و بر خودمان با تهاجمی حساب شده ما را غافلگیر کنند.
وی افزود: سه سال است خاومیانه گرفتار بلایی خانمانسوز به نام داعش است که به امید خدا در حال تمام شدن است اما در این حال شاهدیم در لبنان و سعودی با هدایت امریکا بوی توطئه و ترفند دیگری بخصوص علیه جمهوری اسلامی می آید.

در ابتداي اين نشست نيز از طرحهاي بهره برداري در ستاد انتظامي شهرستان پاوه بازديد به عمل آمد.


فرمانده انتظامی پاوه نیز با اشاره به بهسازی و بهبود کیفی فضای فیزیکی ستاد انتظامی این شهرستان گفت: این اقدام در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل بوده است.
سرهنگ حمیدرضا ملکی افزود: هم اکنون فضای مناسب و در خور و شأن برای نیروهای مسلح و حتی سازمانهای دیگر دولتی شهرستان در ستاد انتظامی در بخشهای نظامی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و رفاهی ایجاد شده است.

وي گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم،برخي پروژه‌های عمرانی در قالب تعمير و بهسازي ساختمان ، بهسازي محيط ستاد نيروي انتظامي، ايجاد فضاي سبز در اين مكان ، ساماندهي واحدهاي مربوطه، ديوار حائل و بسياري موارد ديگر انجام شده اند.

 

وي گفت: اين پروژه ها در مكان فعلي ستاد نيروي انتظامي با مساحت 16 هزار متر مربع و در يك اقدام جهادي و بسيجي و كم نظير در طول چند ماه، به بهره برداري رسيدند.

 

وي در پايان گفت: بهره برداري اين پروژه هاي عمراني در جهت خدمات رساني مطلوب به مردم و همشهريان گرامي مي باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد