تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296826|21:16 - 1396/08/20
نسخه چاپی
تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه
همزمان با تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی در سطح استان و به منظور ساماندهی خدمات سلامت، عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیازهای دارویی،درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه تشکیل شد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با  تشکیل موسسه خیریه  بیمارستانی در سطح استان و به منظور ساماندهی خدمات سلامت، عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیازهای دارویی،درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران،همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاه های تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت جلسه ای با حضور معاون محترم فرماندار پاوه، ریس دفتر امام جمعه محترم شهرستان،نماینده محترم معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان،ریس مرکز بهداشت شهرستان پاوه،مدیر بیمارستان قدس پاوه و جمعی از معتمدین و خیرین شهرستان در محل شبکه بهداشت ودرمان تشکیل گردید.

 

پس از بحث و تبادل نظر انتخابات بین اعضا به شرح ذیل انجام و موسسه خیریه شهرستان پاوه تشکیل گردید.

 

5 نفر از اعضا شامل آقایاندکتر تیمور ازکات به عنوان ریس هیئت مدیره، امیر حاتمی نایب ریس، فرنام طاهرپور خزانه دار، وهبی احمدی مدیر عامل و فردوس بهرامی به عنوان دبیر موسسهانتخاب گردیدند.

 

همچنین آقایانلطیف علیمرادی و تاج الدين ازکات به عنوان اعضا علی البدلهیئت مدیره موسسه منصوب گردیدند وآقای مکرم قادری به عنوان بازرس اصلی و ممتاز حاتمی به عنوان بازرس علی البدلانتخاب شدند.

 

امید میرود تشکیل این موسسه و فعالیت آن بتواند گامی بلند به سوی توسعه سلامت شهرستان با بهره گیری از کمک و مساعدت خیرین و معتمدین باشد.

 

ضمنا مراحل ثبت اداری موسسه خیریه بیمارستانی از طریق معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دست اقدام می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد