شهاب نادری:

بازارچه های مرزی نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296829|13:54 - 1396/08/21
نسخه چاپی
بازارچه های مرزی نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بازارچه های مرزی نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند، گفت: بازارچه های مرزی بیشتر در حوزه زیرساخت ها مشکل دارند.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادریپس از پایان جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی با حضور استاندار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به همراه استاندار از بازارچه مرزی شیخ صالح بازدید کردیم، افزود: خودروهای باری بسیاری در این مسیر و داخل بازارچه وجود داشت که نشان از رونق اقتصادی بازارچه دارد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، بر شفاف کردن درآمدهای بازارچه مرزی شیخ صالح شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد و گفت: باید اعلام کنند که درآمدهای این بازارچه کجا می رود.

وی با بیان اینکه مردم انتظار پاسخگویی در مورد چگونگی هزینه کرد درآمدها را دارند، گفت: مردم می خواهند بدانند درآمد این بازارچه به حساب کجا واریز می شود.

وی با بیان اینکه این مورد را از طریق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیری کرده ام، گفت: این مورد را پیگیری جدی می کنم و باید به دغدغه های مردم پاسخ داد.

او با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه باید اعلام کند که در بازارچه مرزی شیخ صالح شهرستان ثلاث باباجانی چکار می کند، اظهار کرد که در این بازارچه حتی یک میلیارد ریال هم هزینه نمی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در ادامه به برخی دیگر از مشکلات بازارچه اشاره کرد و گفت: در حالیکه آنتن دهی شبکه تلفن همراه در خاک عراق مناسب است در داخل بازارچه و اطراف آن آنتن دهی ضعیف است و باید تقویت شود.

نادری با بیان اینکه در سال های گذشته مسئولان سفرهایی به شهرستان ثلاث باباجانی داشتند، گفت: در این سفرها وعده هایی داده شد اما متاسفانه عملی نشد.

وی با اشاره به اینکه استاندار کرمانشاه فردی با سابقه عمرانی است، اظهار امیدواری کرد با حضور مهندس بازوند و تیم همراهش شاهد بهبود وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی باشیم.

وی به بازدیدها از چندین پروژه شهرستان به همراه استاندار کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در جلسه شورای اداری مصوباتی داشتیم که نیاز به پیگیری جدی مسئولان دارد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه ثلاث باباجانی اکنون فاقد بیمارستان است، گفت: بیمارستان 32 تختخوابی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که درخواست تسریع در روند ساخت آن را داریم.

به گزارش ایرنا، استاندار کرمانشاه در سفر به ثلاث باباجانی از بازارچه مرزی شیخ صالح، پروژه خط انتقال آب از سد آزادی به دشت حر و بیمارستان 32 تختخوابی تازه آباد بازدید کرد و سپس در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد