فرماندار پاوه:

مردم كمكهاي خود به زلزله زدگان را تحويل هلال احمر دهند/ شدت زمين لرزه در پاوه 4.8 دهم ريشتر بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296843|13:44 - 1396/08/23
نسخه چاپی
مردم كمكهاي خود به زلزله زدگان را تحويل هلال احمر دهند/ شدت زمين لرزه در پاوه 4.8 دهم ريشتر بود
فرماندار شهرستان پاوه گفت: گاها برخي از مردم كه كمكهاي خود را شخصا به منطقه برده اند دچار آسيب هايي شده اند كه ان شاالله با تحويل به هلال احمر از طريق سازمان هاي دولتي و يا با هماهنگي با سپاه پاسداران اين كمكها دست خود مردم آسيب ديده برسد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه صبح امروز در بازديد از جمع آوري كمكهاي مردمي در شهرستان پاوه گفت: پس از گذشت 12 ساعت از وقوع زلزله در شهرستان پاوه با قدرت 4.8 دهم ريشتر، مردم شهرستان پاوه كمكهاي نقدي و يا غير نقدي خود را براي مردم مصيبت زده جمع آوري كردند.

 

پرويز ايده پور افزود: مردم اين شهرستان پس از جمع آوري كمكهاي خود به مردم زلزله زده در ثلاث باباجاني و سرپل ذهاب قصد داشتند ، شخصا اين كمكها را به محل ارسال كنند.

 

وي گفت: با توجه به نيازهايي كه در آن منطقه است استدعا از مردم مي رود كه به نيازهاي واقعي مردم آسيب ديده توجه شود و در آن راستا كمك شود .

 

وي ادامه داد: انتظار اين است كه تمامي كمك ها از طريق جمعيت هلال احمر، به صورت كاناليزه جمع آوري شود كه بسته بندي هاي لازم اقلام و موارد بهداشتي آن و در نهايت انتقال آن اقلام به محل حادثه به طور كامل انجام شود.

 

ايده پور گفت: ان شاالله كمكهاي مردم كه با نيت خير در اين شهرستان جمع اوري مي شود با همان نيت خير بدست مردم آسيب ديده برسد.

 

وي گفت: هماهنگي هاي لازم هم با مسئولين ستاد مناطق ثلاث باباجاني و سرپل ذهاب صورت گرفته تا ان شاالله اين كمكها به جاهايي برسد كه مردم نياز ضروري دارند.

 

وي در پايان گفت: بيشتر نياز مردم آسيب ديده مواد غذايي ، پتو و مقداري هم چادر است كه چادرهاي مورد نياز هم توسط هلال احمر به منطقه ارسال شده است.

 

وي افزود: گاها برخي از مردم كه كمكهاي خود را شخصا به منطقه برده اند دچار آسيب هايي شده اند كه ان شاالله با تحويل به هلال احمر از طريق سازمان هاي دولتي و يا با هماهنگي با سپاه پاسداران اين كمكها دست خود مردم آسيب ديده برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد