معاون فرماندار پاوه در جلسه هماهنگي هفته بسيج:

مديران، در مقابل بحران آمادگي لازم را داشته باشند/ نهال انقلابي بسيج درخت پر ثمر انقلاب را با خون جوانانش آبياري كرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296858|17:11 - 1396/08/27
نسخه چاپی
مديران، در مقابل بحران آمادگي لازم را داشته باشند/ نهال انقلابي بسيج درخت پر ثمر انقلاب را با خون جوانانش آبياري كرد
معاون فرماندار پاوه گفت: اگر وقوع چنين حادثه اي را در شهرستان پاوه با قطع شدن جاده هاي ارتباطي و نبود راههاي كمك رساني شاهد باشيم چه كمكي را مي توانيم انجام دهيم؟

به گزارشهزار ماسوله، معاون فرماندار شهرستان پاوه در نشست هماهنگي برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان پاوه ضمن تبريك فرارسيدن اين هفته در سخناني با اشاره به زمين لرزه اخير در استان كرمانشاه اظهار داشت: در كمك و امداد رساني به آسيب ديدگان اين حادثه، بايد از همه ملت ايران ،نيروهاي لشكري كشوري كه از كمك رساني هاي خود به اين مردم مصيبت ديده دريغ نكردند تقدير و تشكر ويژه اي داشت.

 

سيد نجيب ميراني افزود: اين زمين لرزه باعث خسارت هاي جاني و مالي فراواني براي مردم شد و در شهرستان پاوه نيز به برخي از منازل روستايي خسارت وارد كرد.

 

وي با بيان اينكه وقوع اين زمين لرزه با اراده خداوند بوده است گفت: قبل از وقوع اين حادثه مصيبت بار، چند زمين لرزه با شدت ريشتر كمتري در منطقه رخ داد و همين هم باعث بيرون رفتن مردم از خانه هايشان شد، در غير اين صورت ما اكنون بايد شاهد كشته شدن بيشتر مردم عزيز منطقه مي شديم.

 

وي گفت: در جلسه قبل هم سوال كردم اگر حادثه اي طبيعي يا مصنوعي در اين منطقه اتفاق بيافتد برنامه ما مسئولين چه خواهد بود؟ در حالي كه بايد هم مديران مديريت دوران عادي و هم مديريت دوران بحران را داشته باشند.

 

وي ادامه داد: مدير توانمند مديري است كه در شرايط بحران بتواند تصميم گيريهاي درستي را اتخاذ نمايد و بايد گفت كه مديريت كردن هنر است و برنامه ريزي خوبي را در نحوه استفاده از امكانات و برخورد با مسائل داشته باشد.

 

ميراني گفت: اگر وقوع چنين حادثه اي را در شهرستان پاوه با قطع شدن جاده هاي ارتباطي و نبود راههاي كمك رساني شاهد باشيم چه كمكي را مي توانيم انجام دهيم؟

 

وي افزود: بايد مديران شهرستان پيگير اين موضوعات باشند تا در مقابل بحران آمادگي لازم را داشته باشند.

 

وي خاطر نشان كرد: در راستاي خسارتي كه به شهرستان وارد شده است نسبت به ديگر شهرستان هاي اطراف كمتر است اما برخي از خانه هاي روستايي ما خراب شده است و با بررسي هاي به عمل آمده اين خانه ها را شناسايي كرده ايم.

 

معاون فرماندار در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسيج گفت: نهال انقلابي بسيج درخت پر ثمر انقلاب را با خون شهيدان و جوانانش آبياري كرد و توانست در مقابل همه دشمنان بايستد تا انقلاب را رقم بزند.

 

وي در پايان گفت: ان شاالله برنامه هاي هفته بسيج هم در شهرستان پاوه با همت و تلاش فرماندهي سپاه ناحيه اين شهرستان برگزار خواهند شد.

 

 در ادامه فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در سخناني ضمن تبريك فرارسيدن هفته بسيج و با اشاره به زمين لرزه اخير در استان كرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه عدم برنامه ريزي و تقسيم بندي در كمك و امداد رساني به زلزله زدگان وجود داشت و مردم خود اقدام به برخي اقدامات پس از وقوع زلزله كردند.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: بسيج در اين راستا با عزم عمومي خود وارد شد و تمام تلاش خود را در كمك به زلزله زدگان به كار گرفت.

 

وي با اشاره به برنامه هاي سپاه ناحيه پاوه گفت: ما چند برنامه اصلي در راستاي محروميت زدايي در منطقه را در دست اجرا داريم كه صندوق هاي قرض الحسنه در راستاي اشتغالزايي در روستاها براي مردم، خدمت رساني به مردم در قالب گروههاي جهادي ، گشت بسيجي در جهت ايجاد اطمينان امنيت، تشكيل گروههاي بسيج پزشكي و ارائه خدمات به مردم و همچنين كمك رساني به خانواده هاي محروم در بهسازي خانه هاي آنان از جمله اين برنامه ها مي باشد.

 

وي گفت: برخي از اين خانواده هاي محروم را در روستاهاي شهرستان پاوه شناسايي كرده ايم كه ان شاالله عمليات بهسازي خانه هاي اين روستانشينان در اولويت خواهد بود.

 

وي تصريح داشت: در سال گذشته بيش از يك ميليارد تومان را در بحث محروميت زدايي در شهرستان هزينه كرده ايم كه امسال نيز همچون سال گذشته ارائه خدمات به محرومين شهرستان را خواهيم داشت كه در اين راستا 38 خانوار روستايي و بيش از 30 مسجد را انتخاب كه هر كدام مبلغ 5 ميليون تومان به آنان كمك خواهد شد .

 

وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي هفته بسيج گفت: امروز بسیج به عنوان بازویی قدرتمند در راستای برطرف کردن نیازهای نظام حضوری فعال دارد.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: بسیج توانسته است در صحنه های مختلف با کارکردهای جدیدی برنامه های متنوعی را در سال های گذشته اجرا نماید.

 

وی گفت: برنامه های هفته بسیج امسال نيز همچون سالهاي گذشته، در حوزه های سپاه ناحیه پاوه برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان نیز به تشریح برنامه های این هفته در پاوه پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد