نماینده مردم پاوه:

ای کاش روحانی پای درد دل زلزله‌زدگان می‌نشست/ سرما رحم نمی‌کند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296862|16:03 - 1396/08/29
نسخه چاپی
ای کاش روحانی پای درد دل زلزله‌زدگان می‌نشست/ سرما رحم نمی‌کند
نماینده مردم پاوه، جوانرود و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه گفت: ای کاش آقای روحانی حرف‌های مردم را گوش می‌داد و پای درد و دل آنها می‌نشست.

به گزارشهزار ماسوله،  شهاب نادری نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی، از سفر رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه تشکر کرد.

وی همچنین ضمن تشکر از رئیس‌جمهور و مسئولان برای سفر به استان کرمانشاه گفت: ای کاش آقای روحانی حرف‌های مردم را گوش می‌داد و پای درد و دل آنها می‌نشست.

نادری با تشکر از همه نهادهای دخیل در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان تصریح کرد: می‌پذیریم که تأمین نیازهای این مردم با همه پیچیدگی‌ها در دست پیگیری است؛ اما نگرانیم که زمستان و سرمای کشنده کوهستان، کاری به سازوکارهای اداری ندارد و به هیچ‌کسی رحم نمی‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زن و مرد حادثه‌دیده در چنین شرایط سردی چه باید بکنند؛ برخی روستاها تا ۹۰ درصد تخریب شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لازم است دولت سریعاً و با دوری از سیاسی‌کاری و شعار، نسبت به اسکان اضطراری مردم در کانکس‌های مناسب اقدام کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد