ماموستا ملا اميد ولي:

امروز طومار تروریستها برچیده شد/ یکی از اهداف داعش نابودی بیداریهای اسلامی بخصوص انقلاب اسلامی ایران بود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296870|12:22 - 1396/09/01
نسخه چاپی
 امروز طومار تروریستها برچیده شد/ یکی از اهداف داعش نابودی بیداریهای اسلامی بخصوص انقلاب اسلامی ایران بود
امام جماعت روستاي داريان گفت: امروزکمترازدوماه به یاری خداوهمت مسلمانان اهل تسنن وتشیع طومارتروریستها برچیده شد.

به گزارشهزار ماسوله، يكي از روحانيون شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در خصوص پايان و نابودي گروهك تروريستي داعش ضمن اظهار تسليت در پي مصیبت وارد شده زلزله به هم استانیهای عزیزکرمانشاه درشهرهاوروستاهای ثلاث وباباجانی ،ازگله ،سرپل وذهاب تسلیت و همچنین تبريك حلول ماه پرخیروبرکت ربیع به تمام مسلمانان علی الخصوص به سکان دارکشتی انقلاب که با حضور خود باعث تقویت روحیه زلزله زدگان اظهار داشت: رسالت حضرت محمد (ص) وآیین مقدس اسلام برای خیروبرکت ورحمت انسانها بوده است ، و وجود هرگونه تلاش درعکس آن درطول تاریخ محکوم به شکست بوده است.


ماموستا ملا اميد ولي افزود: درحالیکه جوانان دراروپا وامریکا با فوج فوج به دین مهربانی اسلام وارد می شدند جهت جلوگیری از رسيدن نورانیت اسلام به كشورهاي غربي، دشمنان دين اسلام ، احزاب وگروههای تندرو و از آن فراتر گروهكهاي تروریستي را با نیت متفرق کردن مسلمانان ايجاد كردند.

 

وي گفت: در پي آن فکر نامبارک داعش ، النصره ، سپاه شام ،و... با طراحی صهیونیستها و امریکائیان و چند کشور منطقه مثل سعودیها در زمان اوباما و توسط هیلاری کلنتون درست شدند.

 

وي ادامه داد: یکی دیگر از اهداف آنان نابودی بیداریهای اسلامی بخصوص انقلاب اسلامی ایران بود که تا مرز40 کیلومتری مرز هم آمدند.

 

وي گفت: اماچنانچه درتاریخ 96/06/30 سردارسلیمانی اعلام کردندکه تاسه ماه دیگر داعش درکره خاکی برچیده می شود امروزکمترازدوماه به یاری خداوهمت مسلمانان اهل تسنن وتشیع طومارتروریستها برچیده شد.


وي در پايان گفت: بنده ضمن تبریک این پیروزی امیدوارم که مسلمانان باهوشیاری خود دیگر بار ، گول توطئه گران رانخورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد