یادواره یکصد و 50 شهید بسیج شهرستان پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296876|19:45 - 1396/09/02
نسخه چاپی
یادواره یکصد و 50 شهید بسیج شهرستان پاوه برگزار شد
فرمانده سپاه پاوه در این یادواره گفت: راه شهدا و ایثارگران همچنان ادامه دارد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، به همت سپاه ناحیه پاوه ، یادواره یکصد و 50 شهید حوزه بسیج نوریاب و روستاهای حوزه شهرستان پاوه در روزسه شنبه ۳۰ آبان ماه، 96 در مسجد محمدرسول الله(ص)روستاي نورياب برگزار شد.

 

در این مراسم که جمع کثیری از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، بهشتي راد فرمانده سپاه پاوه، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران، از برکت خون پاک شهیدان است و این عظمت و شکوه را مدیون شهدا هستیم.

 

فرمانده سپاه پاوه با بیان اینکه شهدا آبروی کشور هستند اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا نمایندگان و الگوی بی نظیری برای تمام اقشار جامعه بوده و تکریم و دلجویی از آنان وظیفه آحاد مردم و مسئولین است.

 

وی سپس با بیان این مطلب که راه شهدا و ایثارگران همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی ایران این است که ادامه دهنده راه این عزیزان هستیم.





بهشتي راد فرمانده سپاه ناحيه پاوه در ادامه گفت: به دنبال پيروزي انقلاب اسلامي و قطع دست استكبار جهانی از دست درازی به منابع ایران عزیز ، توطئه ها و فتنه هاي شياطين عليه ملت ایران روز به روز گسترش يافت و لذا در چنين شرايطي امام راحل(ره)در ۵ آدر ۱۳۵۸ فرمان تشكيل بسيج را صادر كردند.
فرمانده سپاه پاوه تصریح کرد: تشکیل بسیج مستضعفین مهر تأییدی است بر هوشياري و درايت بی نظير امام راحل(ره)در جهت خنثی سازي توطئه های دشمن که به بركت اين دورانديشي ماهيت تجاوز كارانه شيطان بزرگ برای همگان روشن شد.

 

بهشتی راد در پایان با تسليت حادثه زلزله كرمانشاه، سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبري به مناطق زلزله زده استان را افتخاری برای استان کرمانشاه دانست.



نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد