سرهنگ بهشتی راد:

بسیج به عنوان بازویی قدرتمند در راستای برطرف کردن نیازهای نظام حضور دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296881|01:24 - 1396/09/04
نسخه چاپی
بسیج به عنوان بازویی قدرتمند در راستای برطرف کردن نیازهای نظام حضور دارد
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: امروز بسیج به عنوان بازویی قدرتمند در راستای برطرف کردن نیازهای نظام حضوری فعال دارد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در پاوه در سخناني ضمن تبريك هفته بسيج و با اشاره به زمين لرزه اخير در استان كرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه ما شاهد کشته شدن برخز از هموطنانمان در این استان شدیم اما مدیریت کمک و امداد رسانی به این آسیب دیدگان هم باید در اولویت قرار می گرفت که عدم برنامه ريزي و تقسيم بندي در كمك و امداد رساني به آنها وجود داشت و مردم خود اقدام به برخي اقدامات پس از وقوع زلزله كردند.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: بسيج در اين راستا با عزم عمومي خود وارد شد و تمام تلاش خود را در كمك به زلزله زدگان به كار گرفت.

 

وی گفت: عزیزان بسیجی و سپاه پاسداران ما از همان ساعات اولیه حادثه در منطقه حاضر شدند و به ارائه کمک های مختلف پرداختند.

 

وی ادامه داد: ما در بسیج افتخارمان این است که خادم ملت هستیم و این خدمتگذاری و خادم بودن نه یک شعار بلکه در عمل این مسئله را ثابت کرده ایم که خادم آحاد مختلف ملت هستیم.

 

سرهنگ بهشتی گفت: ایجاد سرپناه برای هموطنان عزیز زلزله زده یکی از اقدامات ما بود که با همت این عزیزان امداد رسانی های خوبی برای مردم زلزله زده انجام گرفت.

 

وی افزود: خرید بیش از 250 میلیارد تومان سرپناه به صورت کانکس تنها بخش کوچکی از ارائه خدمات سپاه پاسداران به این ملت عزیز بود.

 

وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي سپاه ناحيه پاوه گفت: ما چند برنامه اصلي در راستاي محروميت زدايي در منطقه را در دست اجرا داريم كه صندوق هاي قرض الحسنه در راستاي اشتغالزايي در روستاها براي مردم، خدمت رساني به مردم در قالب گروههاي جهادي ، گشت بسيجي در جهت ايجاد اطمينان امنيت، تشكيل گروههاي بسيج پزشكي و ارائه خدمات به مردم و همچنين كمك رساني به خانواده هاي محروم در بهسازي خانه هاي آنان از جمله اين برنامه ها مي باشد.

 

وي گفت: برخي از اين خانواده هاي محروم را در روستاهاي شهرستان پاوه شناسايي كرده ايم كه ان شاالله عمليات بهسازي خانه هاي اين روستانشينان در اولويت خواهد بود.

 

وي تصريح داشت: در سال گذشته بيش از يك ميليارد تومان را در بحث محروميت زدايي در شهرستان هزينه كرده ايم كه امسال نيز همچون سال گذشته ارائه خدمات به محرومين شهرستان را خواهيم داشت كه در اين راستا 38 خانوار روستايي و بيش از 30 مسجد را انتخاب كه هر كدام مبلغ 5 ميليون تومان به آنان كمك خواهد شد .

 

وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي هفته بسيج گفت: امروز بسیج به عنوان بازویی قدرتمند در راستای برطرف کردن نیازهای نظام حضوری فعال دارد.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: بسیج توانسته است در صحنه های مختلف با کارکردهای جدیدی برنامه های متنوعی را در سال های گذشته اجرا نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد