بمناسبت هفته بسیج؛

برگزاری كارگاه دختران جوان با موضوع بسيج وخودباوري در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296885|00:28 - 1396/09/05
نسخه چاپی
برگزاری كارگاه دختران جوان با موضوع بسيج وخودباوري در پاوه
كارگاه دختران جوان با موضوع بسيج وخودباوري در مدرسه راهنمايي عصمت دوريسان با سخنراني خانم نگين يزدانبخش كارشناس ارشد مشاوره وبه همت حوزه حضرت صديقه كبري(س) ناحيه پاوه برگزار گرديد.

به گزارشهزار ماسوله، كارگاه دختران جوان با موضوع بسيج وخودباوري در مدرسه راهنمايي عصمت دوريسان با سخنراني خانم نگين يزدانبخش كارشناس ارشد مشاوره وبه همت حوزه حضرت صديقه كبري(س) ناحيه پاوه برگزار گرديد.

 

 دراين كارگاه  خانم يزدانبخش ضمن تبريك هفته بسيج  ياد آور شد كه دستاورد  شجره  طیبه بسیج  منجر به ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آحاد مردم شده و شاخه هاي آن به راحتی در برابر تهديدات داخلي وخارجي  خم نمی شود.

 

وي در ادامه ياد آور شد كه  بسیج در ابتدای پیدایش خود با بحران هایی از جمله جنگ تحمیلی مواجه بود اما توانست بر این مشکلات فائق آمده و به خوبی نقش خود را ایفا کند در زمان جنگ تحمیلی ممکن بود مقاومت در یک نقطه شروع و در همان جا پایان یابد اما اکنون مقاومت در عرصه فرهنگی شکل گرفته و نیازمند اندیشه ورزی است.

 

ايشان در پايان  حفظ و ارزش های ملی و اسلامی ،حفظ ارزش های انقلابی، هوشیاری و بیداری در مقابل انحراف معنوی جامعه اسلامی و احیای فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را از ضروريات دانست وخاطر نشان كرد كه در هر عرصه اي كه بسيج وارد شده قطعا پيروز بوده وبحمدالله در عرصه خودباوري وجهاد فرهنگي نيز پيروز خواهد بود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد