امام جمعه پاوه : بسیج، خاری در چشم دشمنان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296887|01:04 - 1396/09/05
نسخه چاپی
 امام جمعه پاوه : بسیج، خاری در چشم دشمنان است
امام جمعه پاوه در دیدار مسئولان و بسیجیان پاوه با ایشان، ضمن تبریک هفتۀ بسیج به‌تمامی بسیجیان و رأس همه فرماندهی کل قوا، بسیج و بسیجی را همواره خاری در چشم دشمنان دانستند و گفتند: بسیج از زمان تشکیل تاکنون خار چشم دشمنان بوده و از افتخار بسیج همین بس که حتی سران جبهۀ مخالف و دشمنان انقلاب اسلامی به دلیری آن اعتراف دارند.

به گزارشهزار ماسوله، حاج ماموستا ملا قادر قادریروز شنبه 04/آذر/96 در دیدار کارکنان و بسیجیان شهرستان پاوه، اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته بسیج در مسجد قباء انجام گرفت به تاریخچه تشکیل بسیج اشاره کردند و گفتند: در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ و ۹ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به جهت مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمود و چند روز بعد از تشکیل بسیج در کشور در شهر پاوه هم که مردمش از سابقین انقلاب هستند بسیج تشکیل شد.

 

امام‌جمعۀ پاوهدر ادامه ضمن تبریک هفتۀ بسیج به‌تمامی بسیجیان و رأس همه فرماندهی کل قوا، بسیج و بسیجی را همواره خاری در چشم دشمنان دانستند و گفتند:بسیج از زمان تشکیل تاکنون خار چشم دشمنان بودهو از افتخار بسیج همین بس که حتی سران جبهۀ مخالف و دشمنان انقلاب اسلامی به دلیری آن اعتراف دارند.

 

ویسپس به آیه شریفۀ ۶۰ انفال«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ»اشاره کردند و گفتند: مفسرین اسلامی در ذیل این آیه می‌فرمایند: تنوین ذیل «قُوَّةٍ»تنوین تنکیر است و معنای آن این است که ما باید هر قوتی اعم از گفتار، کردار، قلم، اسلحه و هر نوع عُده‌ای را که مفید و مؤثر باشد درراه حفظ امنیت و آرامش خود به‌کارگیریم.

 

 ماموستا قادریسپس تندروی را یکی از بلایای جامعه اسلامی دانستند و گفتند:داعش امروز از هر عصری عصبانی‌تر استزیرا از شهرهای عراق و سوریه رانده‌شده و در صحراها و دولت‌های دیگری مسکن گزیده است و فکرش همچنان وجود دارد و منطقه ما هم آسیب‌پذیر است.

 

ویبا اشاره به اینکهنباید از تندروها غافل باشیم، افزودند: در صحرای سینا گروهی تندرو در لحظۀ نماز جمعه مسلمانان را به گلوله بستند که تا این لحظه منجر به کشته شدن ۲۳۵ نفر و زخمی شدن ۲۰۰ نفر گردیده است.

 

امام جمعه پاوه تصریح کردند: در این راستانیازمند بصیرت افزایی مردم هستیم و برای طی این طریق به نیروهای صادق نیازمندیم.

 

ایشانافزودند: امیدوارم همچنان که در ۴ دهه گذشته در مقابل توطئه‌ها صبر داشته و با بصیرت پیش رفته‌ایم در آینده هم صبر و بصیرت را پیشه خودسازیم.

 

ماموستا قادری در پایان لزوم دعوت از روحانیت برای حضور در برنامه‌های شهرستان را یادآور شدند و گفتند:روحانیت همواره تکیه‌گاه و مورداحترام و اعتماد مردم بوده و هست و وجود روحانیون اهل سنت در کنار مسئولین نشانه اعتماد نظام به آن‌ها است.

 

ویبا انتقاد از بعضی برخوردها و کج‌سلیقگی‌ها، افزودند:می‌طلبد مقداری حکیمانه‌تر برخورد کنیم؛ همین روحانیون اهل سنت، هنوز گردوغبار روی سیمای مردان و زنان دشت ذهاب و ثلاث بود که به منطقه زلزله‌زده رسیدند و بر اموات آن‌ها نماز خواندند. آیا این کار برای پاوه و مسئولین نظام افتخار نیست؟

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه نیز گفت: در این هفته بیش از یکصد برنامه در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصاد مقاومتی در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شده و در حال برگزاری است.

 

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: ملت ایران در کمک رسانی و امداد به زلزله زدگان استان بسیج عمومی و عزم ملی را به معنی کامل کلمه به نمایش گذاشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد