گردهمایی بزرگ بسیجیان در پاوه برگزار شد+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296891|01:54 - 1396/09/06
نسخه چاپی
گردهمایی بزرگ بسیجیان در پاوه برگزار شد+تصاویر
اجتماع و گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان پاوه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در سالن نهم دی ماه سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، سردار حاج محمد طالبی در جمع بسیجیان شهرستان پاوه که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج در سالن نهم دی سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: امام راحل فرمودند من افتخارم این است که یک بسیچی ام.

 

وی افزود: این آرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در پی آن همه گیر و به اندازه ای بالا است که صیاد شیرازی را با عنوان بسیج و با نام خلبان بسیجی یاد می کنند.

 

وی گفت: ابن افتخار همه بسیجیان است که امروز در این مکان گردهم امده ایم اما باید در نظر داشت که عنوان بسیجی مسئولیت بالایی است و باید این بسیجیان حق خود را ادا کنند.

 

وی با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق است ادامه داد: امروز است که باید بسیجیان در این گردهمایی ها بسیجی بودن خود را نشان دهند و اعلام کنند که بسیجی بودن زمان نمی شناسد.

 

سردار طالبی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم عزیز کشورمان با نام بسیجی و بدون هیچ هر گونه امتیازی در مقابل دشمنان ایستادند، و پس از آن هم تاکنون در عرصه های مختلف حضور فعالی دارند.

 

وی تصریح کرد: اکنون هم حرکت های بسیجی را در کمک به زلزله زدگان دیدیم که در اولین روز پس از وقوع حادثه با دست خالی و همکاری با همدیگر در محل حاضر و به امداد رسانی مشغول شدند.

 

وی در ادامه به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

 

در ابتدا نیز فرمانده سپاه ناحیه پاوه در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز روز تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام راحل است که مایه برکت و مباهات برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: ثمره این شجره طیبه همانطور که امام راحل فرمودند صدور انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی است که رادمردان عرصه های جهاد ما از خود نشان دادند و مایه الگو برای جهان اسلام شد.

 

وی گفت: ما این ثمره را به خوبی در برخی کشورهای اسلامی همسایه همچون عراق و یمن می بینیم و در سایر کشورها نیز طنین انداز شده است.

 

وی ادامه داد: بنا به گفته سردار سلیمانی حشد الشعبی مقدس، دفاع وطنی سوریه انصار الله یمن از ثمره های بسیج مستضعفین پایه گذاری شده توسط امام راحل است که این آبرویی برای جهان اسلام شده است.

 

سرهنگ بهشتی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به واسطه پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت گفت: رمز پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی روحیه بسیجی بوده است که این برای همه بسیجیان ما مایه مباهات است که رهبر ما از روحیه بسیجی چنین تعریف کند.

 

وی ادامه داد: در دوران هشت دفاع مقدس ، بسیجیان عزیز با اقتدار و شهامت خود خود در مقابل دشمن ایستادند و اکنون هم با همان روحیه جهادی که نمونه عینی آن را در مناطق زلزله زده دیدیم در کاهش آلام مردم زلزله زده تلاش می کردند و ما با این حرکت بسیج روحیه نوع دوستی، ایثار، شهامت و خدمتگزاری را از آنها دیدیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه بسیجی به تمام معنا ، ایران اسلامی است گفت: ان شاالله امیدواریم که بسیجیان ما با همین روحیه بسیجی، قله های افتخار را در همه جهان طی کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد