مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296921|02:04 - 1396/09/14
نسخه چاپی
مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد
مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در سپاه ناحیه پاوه با حضور برخی از مسئولین ادارات و بسیجیان شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در سپاه ناحیه پاوه با حضور برخی از مسئولین ادارات و بسیجیان شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پاوه در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ماه میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: وحدتی که در ایران اسلامی و در جای جای شهرها و روستاها و مملکت عزیز ما هست مثال زدنی است .

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: جمع حاضر نشان دهنده نزدیکی قلوب ما به همدیگر است و وحدت کلمه ای که از امام راحل به بهترین وجه و بهترین شکل رمز گشایی کرد ، امروز برکات آن را می بینیم.

 

وی گفت: وحدت کلمه ای که امام راحل در جامعه ایرانی اسلامی نهادینه فرمودند اکنون نمود عینی ان را در جای جای ایران اسلامی خصوصا در استان کرمانشاه که تعدد مذاهب را داریم می بینیم.

 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام در کشورهای دیگر بر طبل تفرقه می کوبند اما ایران اسلامی با این انسجحام و وحدت به صورت عملی که در آن طنین انداز می شود قله های افتخار و اقتدار را همچنان طی می کند.

 

وی با اشاره به اینکه به خاطر این روحیه همبستگی و نوع دوستی که در ملت ما وجود دارد خداوند را شاکریم گفت: در پی وقوع زمین لرزه در استان کرماتشاه و کمک به زلزله زدگان توسط ملت شریف ایران اسلامی، همبستگی و انسجام و ایثار و از خود گذشتگی در کلمه وحدت مستتر است.

 

سرهنگ بهشتی راد گفت: پس از وقوع زلزله آن روح وحدت در همه شهرهای ایران اسلامی متجلی شد و روحیه بسیجی را که مردم عزیز ما دارند یعنی عزم و هم نوع دوستی را به واقع نشان دادند.

 

وی با بیان اینکه فرماندهان سپاه نقاط و استان های مختلف در این مناطق زلزله زده خود شخصا در کمک به زلزله زدگان ورود پیدا کردند تصریح کرد: هم مردم و هم مسئولین ما با چنین عزم و اراده ای کردند به طوری که اگر منطقه ای از کشور ما مصیبت بر آن وارد شود این چنین همه پای کار هستند و ابراز همدردی می کنند.

 

وی در پایان با اشاره به آمادگی سپاه ناحیه پاوه در ارائه خدمات به مناطق زلزله زده در ساخت و ساز منازل مسکونی گفت: ما نیز برای ساخت چند روستا در کمکهای فیزیکی و یا کمک های مادی آمادگی لازم را در ساخت منازل محروم و زلزله زده داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد