به مناسبت هفته وحدت و میلاد ختمی مرتبت حضرت محمد(ص):

برگزاری جشن بزرگ میلاد در باینگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296925|01:23 - 1396/09/16
نسخه چاپی
برگزاری جشن بزرگ میلاد در باینگان
به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) جشن بزرگ میلاد در مسجد جامع باینگان با حضور مشتاقان و ارادتمندان آن حضرت برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،  به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) جشن بزرگ میلاد با حضور عاشقان و دوستداران آن حضرت در مسجد جامع باینگان برگزار شد.

 

در این مراسم  با شکوه که  با حضورمسئولان شهرستان و منطقه ،  روحانیون ،نیروهای نظامی و انتظامی ، فرهنگیان  ، کسبه و بازار و اقشار مختلف مردم باینگان برگزار شد ،عشق و علاقه خود رابه نبی مکرم اسلام  به نمایش گذاشتند.

 

در این مراسم مراسم حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد ختمی مرتبت حضرت محمد (ص)  به همه مسلمانان جهان ، در بخش اول سخنان خود با اشاره به اشعاری از شاعران بزرگ و نامدار ، پیامبر اکرم را نور و رحمت معرفی و آن را هدیه ای از جانب پروردگار برای انسانها دانست .

 

مستوفی در ادامه سخنانش افزود: تمام موجودات عالم  به وجود بیامبر اکرم  (ص)افتخار و مباهات نموده  و برای ما انسانها نیز رحمت للعالمین می باشد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در پایان سخنان خود افزود : باید اخلاق محمدی سرلوحه کار ما در زندگی و جامعه باشد و همه ما ملزم به رعایت اخلاق محمدی و پیروی از فرامین آن حضرت می باشیم.

 

در ابتدای این مراسم حاج خلیفه علی حیدری ضمن  خیر مقدم  وتبریک فرا رسیدن ماه ربیع و میلاد پیامبر اکرم (ص) به حضار  با اشاره به اینکه عشق و دوستی  به پیامبر  هرگز تمام شدنی نیست در خواست نمود که همه ما سیره و رفتار و اخلاق پیامبر را در زندگی و جامعه سرلوحه کار خود قرار دهیم . بعد از آن گروههای مولود خوانی اشعاری در وصف پیامبر اکرم (ٌص) همراه با گروه دف نوازی اجرا نمودند.

 

در ادامه امام جمعه باینگان ملا حامد رحیمی نیز طی سخنان کوتاهی  هفته وحدت و جشن میلاد را به حاضرین تبریک گفت و از حضور همه مهمانان و عزیزان حاضر در این مراسم  تقدیرو تشکر نمود.

 

مراسم با برپایی نماز ظهر و صرف نهار به پایان رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد