فرماندار پاوه:

پرداخت وام به آسیب دیدگان زلزله از روز دوشنبه آغاز شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296951|00:34 - 1396/09/21
نسخه چاپی
 پرداخت وام به آسیب دیدگان زلزله از روز دوشنبه آغاز شد
فرماندار پاوه گفت: کار پرداخت وام بازسازی و تعمیرات به واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله این شهرستان از امروز(دوشنبه) آغاز شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در نشست تعیین تکلیف امهال 2 سال تسهیلات که با حضور رؤسای بانکها و اعضای ستاد مدیریت بحران در سرسرای جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد، افزود: مردم برای اطلاع از آخرین اقدامهای اجرایی در زمینه امهال تسهیلات فقط از طریق سایت و خبرگزاری های رسمی پیگیر موضوع باشند.
وی اظهار کرد: از نظر بنده به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران پاوه تمام خانوارهای این شهرستان زلزله زده هستند و از زلزله اخیر خسارت و آسیب دیده اند هر چند که میزان این آسیب و خسارت متفاوت است.
در ادامه رؤسای بانکهای شهرستان پاوه در خصوص امهال 2 ساله تسهیلات اعطایی قبل از وقوع حادثه به افراد آسیب دیده (اعم از تولید و غیرتولیدی در شهرها و روستاها) اعلام کردند هزینه های امهال تسهیلات پرداختی شهرستان را به بانکهای استان برای اعلام به دولت ارسال و پس از تأیید نهایی و اعلام دستورالعمل و بخشنامه های مربوطه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و در زلزله 21 آبان بیش از 900 واحد آن آسیب دیده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از 84 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد