زنگ هفته پژوهش در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296954|20:06 - 1396/09/21
نسخه چاپی
زنگ هفته پژوهش در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد
آیین نمادین زنگ هفته پژوهش و فناوری باحضور مدیر، معاون و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان در دبستان شهید مطهری پاوه نواخته شد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این آیین با تاکید بر اینکه از طریق پژوهش می توان چالش های پیش روی آموزش و پرورش را به فرصت تبدیل کرد افزود: از طریق پژوهش می توان از فرصت ها برای شکوفایی نظام آموزش و پرورش استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه محقق مقلد نیست، تحقیق و تقلید را مجزا از یکدیگر دانست و اظهار کرد: اگر ما بذر تحقیق را در زمین و یا ضمیر دانش آموزان بکاریم فرصت رشد برای گیاهان هرز همچون شک و شانس باقی نمی ماند و این افراد هیچ گاه پیروزی را مرهون شانس نمی دانند و برای موفقیت تلاش و برنامه ریزی می کنند

.

برزگرفرد افراد محقق را آینده ساز معرفی کرد و گفت: محققان آینده را نمی پذیرند، بلکه با بکارگیری تمامی راهکارها تلاش می کنند آینده را به بهترین نحو بسازند.

 

در ادامه سعید احمدی فرهنگی و پژوهشگر برتر استان کرمانشاه به تبیین پژوهش و پژوهشگر پرداخت و دانش آموزان را با طرح سوال و فرضیه و همچنین راه های رسیدن به پاسخ سوالات آشنا کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد