منصور وهابي خبر داد :

خيّر هاني گرمله اي مبلغ 19 ميليون تومان هزينه مرمت و اسفالت يكي از مدارس نوسود كرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296958|17:33 - 1396/09/22
نسخه چاپی
خيّر هاني گرمله اي مبلغ 19 ميليون تومان هزينه مرمت و اسفالت يكي از مدارس نوسود كرد
حياط دبستان شهيد خسرو رحمانزاده با متراژ600 متر مربع توسط عثمان كريمي از خيرين روستاي هاني گرمله با اعتبار بالغ بر يك صدونود ميليون ريال مرمت و اسفالت گرديد .

به گزارشهزار ماسوله، حياط دبستان شهيد خسرو رحمانزاده با متراژ600 متر مربع توسط عثمان كريمي از خيرين روستاي هاني گرمله با اعتبار بالغ بر يك صدونود ميليون  ريال مرمت و اسفالت گرديد .

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش با بيان اينكه موضوع جذب و چگونگي مشاركت در آموزش و پرورش در تاريخ ملت ايران اسلامي ريشه هاي ديرينه دارد اظهار كرد : اين مهم در حال حاضر در آموزش و پرورش منطقه نوسود با كمك ادارات و خيرين اهميت شايان توجهي پيدا كرده است به گونه اي  كه جذب مشاركت هاي مادي و معنوي و فكري صاحبان خرد و انديشه محور اساسي پيشرفت و توسعه در آموزش و پرورش اين منطقه بوده و در گسترش كمي و كيفي برنامه ها تاثير بسزايي داشته است .

 

 وهابي با تشكر و قدرداني از اقدام شايسته اين خير نيك انديش در اسفالت حياط دبستان شهيد خسرو رحمانزاده هاني گرمله و هم چنين اعضاي شورا ،دهياري و انجمن اولياء و مربيان روستا و ساير خيرين بزرگوار منطقه افزود:بدون ترديد آموزش و پرورش ذات مشاركت جويانه دارد و بدون جذب مشاركت هاي مادي و معنوي مردم و ساير ادارات به منزل مقصود نمي رسد .

 

لذا ضروري است جهت رسيدن به اهداف و الاي تعليم و تربيت و ارتقاي سطح علم و دانش دانش آموزان و توسعه و بالندگي در عرصه هاي مختلف از نظرات سازنده افكار عمومي و مشاركت مادي و معنوي همه جانبه اولياء  و مسئولين ادارات استفاده گردد تا شاهد پويايي برنامه هاي آموزشي و پرورشي و خدماتي در اداره و مدارس سطح منطقه باشيم .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد