شهاب نادری در پاوه :

برداشت اقساط وام های مردمی در مناطق زلزله زده توسط بانک، تخلف است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296964|00:49 - 1396/09/25
نسخه چاپی
برداشت اقساط وام های مردمی در مناطق زلزله زده توسط بانک، تخلف است
نادری درخصوص امهال وام های مناطق زلزله زده عنوان کرد: هر بانکی در سطح شهرستان پاوه و دیگر مناطق زلزله زده استان اقساط وام های مردمی را برداشت کند، تخلف کرده است و می توانید از این بانک شکایت کنید.این وام شامل همه خواهد شد و از این جهت مشکلی ندارد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری، نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی امروز جمعه 24 آذر 1396 نشستی با مردم شهرستان پاوه و برخی از مسئولین در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان پاوه داشت.

 

در ابتدای این نشست تنی چند از مردم شهرستان، مطالبات و درخواست های خود را در پشت تریبون اعلام کردند و در انتهای نشست آقای نادری به این درخواست ها و مطالبات پاسخ داد. گزارش زیر خلاصه ای از سخنان نماینده اورامانات است.

 

شهاب نادری در ابتدای سخنان خود با اشاره به حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله زده گفت: حضور مقام معظم رهبری دلگرمی فراوانی برای ما بود. همچنین حضور و انتخاب مهندس بازوند بعنوان استاندار کرمانشاه خیر و برکت فراوانی بود که اگر در این بحران ایشان حضور نداشتند بنده و سایر همکاران استعفای خود را با وجود و حضور برخی از مدیران بحران زده اعلام می کردیم.

 

نادری در ادامه به تعداد دفعات حضورش در شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: در این مدت که نماینده مردم شریف اورامانات بوده ام بیش از 39 بار به شهرستان پاوه آمده ام و در همین سالن بیش از سه یا چهار بار با مردم و مسئولین رودر رو صحبت کرده ام. بنده برای خدمت به مردم به مجلس رفته ام و دست یاری به طرف هر شخصی که یاری ام دهم دراز خواهم کرد.

 

شهاب نادری سپس خدمت به مردم شهرستان پاوه را افتخار دانست و گفت: من در دوران ابتدایی و راهنمایی شاگرد معلمان پاوه ای بوده ام و برایم افتخار بوده و هستند. ان شاءالله بتوانم آنچنان که شایسته مردم پاوه است به این مردم خدمت کنم.

 

نادری به هجمه‌های فضای واقعی و مجازی اشاره کرد و گفت:آستانه تحمل من بالاست.نماینده تهران و شهر دیگری به شهرستان حوزه انتخابیه من می آیند و در همین سالن برعلیه بنده ای که برای دفاع از مردم مقابل دولت ایستادم، سخنرانی می کند و مردم برایش کف می زنند. در فضای مجازی هر روز شاهد تخریب ها و سنگ اندازی ها و سم پاشی های متعدد هستیم، اما بنده یک دقیقه از وقت مردمم را به پاسخگویی به این تخریب ها تلف نخواهم کرد و پاسخ دادن به این افراد را فرصت سوزی مردم می دانم . مطمئن هستم که در مقابل وجدانم سربلند هستم و آنچه که در توان داشته و دارم انجام داده و خواهم داد.

 

نماینده اورامانات حادثه زلزله استان کرمانشاه را فرصتی برای اتحاد دانست و افزود: در ماه گذشته اتحاد مردم کشورمان بر همه مسجل شد. شیعه و سنی برادرانه در کنار هم به یاری زلزله زدگان استان شتافتند و برای ایرانیان انسانیت بیش از هرچیزی مهم بود. زحمات تمام مردم ایران قابل تقدیر است. اما مسئله ای که قاب تامل است اعتماد نداشتن عموم مردم به نهادهای متولی کمک به زلزله زدگان است. چرا باید بیشتر کمک های مردمی از طریق هنرمندان و ورزشکاران تقسیم شوند؟

 

نادری به تعمیر و اصلاح جاده مواصلاتی روانسر به پاوه اشاره کرد و گفت: اگر عمری باقی باشد اصلاح و تعمیر این جاده را در برنامه دارم و ان شاءالله به سرانجام خواهم رساند. همچنین بودجه درمانگاه تامین اجتماعی نیز مصوب و آماده است و انتظار دارم مسئولین پیگیر آن باشند، به چه دلیل هنوز کارهایش انجام نشده را واقعا نمی دانم؟

 

نادری خطاب به مردم اورامانات گفت: اگر کم کاری و اشتباهی از بنده سر زده است، عذرخواهی می کنم . تلاش ما این است که در وهله و گام اول برای کشورمان تلاش کنیم.

 

در ادامه نشست نادری به سوالات و مطالبات طرح شده توسط افراد پاسخ گفت و در جواب یکی از اعضاء شورا در خصوص انتخاب شهردار پاوه گفت: پیگیر مطالبه شما از طریق کارشناسان تهران هستم و همانگونه که خودتان هم می دانید در انتخاب شهردار هیچ دخالتی نداشتم و اعتقاد دارم باید اعضاء شورا خودشان بصورت قانونی شهردار را انتخاب کنند.

 

همچنین نادری در ادامه به طرح جاده کمربندی شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: در نشستی که در سد داریان با حضور مهندس بازوند برگزار شد در خصوص تصویب 90 میلیاردی این طرح صحبت شد و یکی از اعضاء شورا با آن مخالفت کرد، بهمین سبب بودجه را برگشت دادیم.

 

نادری درخصوص امهال وام های مناطق زلزله زده عنوان کرد: هر بانکی در سطح شهرستان پاوه و دیگر مناطق زلزله زده استان اقساط وام های مردمی را برداشت کند، تخلف کرده است و می توانید از این بانک شکایت کنید.این وام شامل همه خواهد شد و از این جهت مشکلی ندارد.

 

شهاب نادری سپس به توانمندی برخی از مدیران و ناکارآمدی برخی دیگر از آنان اشاره کرد وادامه داد: از جناب محسنی بندپی بسیار سپاسگزارم که با تلاش های بی وقفه خود در استان و حوزه انتخابیه ام برای بیش از 34 نفر در سطح چهار شهرستان شغل ایجاد کردیم. اما برخی دیگر از مدیران همین دولتی که شما 86 درصد به آن رای دادید واقعا ناکارآمد هستند و مدیرانی ترسو و ضعیف هستند.

 

نادری به پاسخ دادن به مطالبات عمومی اشاره کرد و گفت: هر نامه ای که مطالبه ای عمومی داشته باشد و به دفاتر من و یا به خودم ارجاع داده شده است را پیگیری کرده و خواهم کرد. معتقد هستم نماینده نباید روزه سکوت بگیرد.وی افزود: برای تجهیز  بیمارستان پاوه 11 میلیارد بودجه گرفته ام و می توانید این را از مسئولین ذیربط جویا شوید.

 

نادری در پایان به کمک های بی دریغ مردم اورامانات به مناطق زلزله زده گریز زد و گفت: از همه عزیزانی که به هر نحو به یاری ما آمدند تشکر می کنم. عزت نفس و مهمان داری و همکاری شما عزیزان مثال زدنی است و به نماینده بودن چنین مردمی افتخار می کنم. از همه ادارات، ارگان ها مسئولین و مردم عزیز منطقه و کشور، از نیروهای سپاه و نیروی انتظامی و هرکس که به هر نحو در امدادرسانی به زلزله زدگان به یاریمان شتافت تشکر و قدردانی می کنم.

 

تهیه خبر کوثر فخری خبرنگار هزارماسوله

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد