مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه:

هوشمند سازی مدارس از گام های اساسی تحقق عدالت آموزشی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296976|21:10 - 1396/09/27
نسخه چاپی
هوشمند سازی مدارس از گام های اساسی تحقق عدالت آموزشی است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: هوشمند سازی مدارس یکی از گام های اساسی برای توسعه و تحقق عدالت آموزشی است.

به گزارشهزار ماسوله،  مختار برزگرفرد در نشست ستاد شاهد شهرستان که با حضور دبیران و انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان قدس شاهد برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه توسعه در کشور متوازن نیست، در این راستا باید از امکاناتی بهره جست تا این خلاء برطرف شود که در این راستا هوشمندسازی مدارس یکی از راهکارهایی است که به دبیران کمک می کند تا خدمات آموزشی فرآیندهای تدریسی را به کلاس های خود برده و با استفاده از آن از شیوه های نوین تدریس بهره گیرند.

 

وی هوشمندسازی کلاس های دبیرستان قدس شاهد را از ضروریات این آموزشگاه عنوان کرد و گفت: دبیرستان قدس شاهد باتوجه به اینکه از مدارس خاص شهرستان بوده باید از امکانات روز نیز برخوردار باشد و نظر به توجه ویژه ستاد شاهد، انتظار می رود شاهد ارتقاء شاخص های آموزشی و پرورشی این آموزشگاه در پایان سال تحصیلی باشیم.

 

در ادامه اعضای انجمن اولیاء و مربیان و دبیران آموزشگاه نقطه نظرات خود را در راستای دستور جلسه بیان نموده و درخواست های خود را از ستاد شاهد مطرح کردند.

 

جهانگیر لطفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز ضمن تایید دغدغه اولیا و دبیران آموزشگاه در راستای توسعه شاخص های آموزشی و پرورشی، وعده داد مبلغ 10 میلیون ریال در جهت برگزاری کلاس های تقویتی و 10 میلیون ریال نیز از محل سرانه به دبیرستان قدس شاهد اختصاص دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد