امام جمعه پاوه در ديدار رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه با وي؛

بیمارستان قدیم پاوه جوابگوی مردم نیست

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296992|16:30 - 1396/10/03
نسخه چاپی
بیمارستان قدیم پاوه جوابگوی مردم نیست
امام جمعه پاوه با بیان اینکه بیمارستان قدیم پاوه دیگر جوابگوی شهرستان نیست، گفت: لازم است هرچه سریع‌تر بیمارستان جدید در این شهرستان راه‌اندازی شود.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملاقادر قادری صبح امروز در دیدار با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار داشت: مصیبت زلزله در استان بزرگ و فراگیر بود‌، اما مردم ایران حمایت بسیار خوبی از مردم منطقه کردند و نشان دادند که در کنار هم هستند.

 

امام جمعه پاوه به نقش موثر دانشگاه علوم پزشکی در نجات مجروحان زلزله 7.3 ریشتری استان اشاره و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کار بزرگی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان قدیم پاوه دیگر جوابگوی شهرستان نیست، تصریح کرد: لازم است هرچه سریع‌تر بیمارستان جدید راه‌اندازی شود.

 

قادری گفت: بیماری‌هایی از جمله سکته‌، قند خون، فشار خون و بیماری‌های غیر‌واگیر در شهرستان افزایش داشته که جای بررسی علمی دارد.

 

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه شهرستان نیازمند نظارت بیشتر بر فعالیت پزشکان است، گفت: با توجه به مرزی بودن پاوه و آمد و شد به کشور همسایه، لازم است نظارت بر موارد بهداشتی برای پیشگیری از انتشار بیماری‌ها تشدید شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد