مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه:

پوشش 40 درصدی مدارس شهرستان پاوه در کارگاه آموزشی شب‌های تربیتی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297000|10:18 - 1396/10/05
نسخه چاپی
پوشش 40 درصدی مدارس شهرستان پاوه در کارگاه آموزشی شب‌های تربیتی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: 40 درصد از مدارس شهری و روستایی شهرستان را در کارگاه آموزشی شب‌های تربیتی در سال تحصیلی جاری پوشش می دهیم.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد در اولین کارگاه آموزشی شب‌های تربیتی که باحضور اولیاء دانش آموزان دبستان سعدی در سالن امتحانات امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: کارگاه آموزشی شب‌های تربیتی به عنوان ابتکاری سال گذشته برای اولین بار در مدارس پاوه اجرا شد که خوشبختانه با پوشش 30 درصدی مدارس و همچنین استقبال و رضایت بیش از 70 درصدی اولیاء دانش آموزان همراه گردید.

وی با بیان اینکه خانواده بزرگترین مدرسه برای تربیت دانش آموزان است، اظهار کرد: آشنایی با حقوق یکدیگر در خانواده‌ها، ارتباط صمیمی و موثر با فرزندان، توجه همه جانبه و گوش فرا دادن به درد دل های فرزندان در محیط خانواده از عوامل مهمی است که می تواند زمینه رشد و تکامل تربیتی و آموزشی دانش آموزان را در مدارس فراهم آورد.

گفتنی است در ادامه خانم ها بهشتی زاده و نوری از فرهنگیان مدرس آموزش خانواده در خصوص انواع ارتباط و روابط موثر برای تربیت همه جانبه فرزندان و آشنایی با فرصت ها، چالش ها، فواید و معایب فضای مجازی به ایراد سخنرانی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد