هشدار دادستانی به جایگاه های پمپ بنزین درشهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297004|01:34 - 1396/10/06
نسخه چاپی
هشدار دادستانی به جایگاه های پمپ  بنزین درشهرستان پاوه
دادستان شهرستان پاوه در پیامی به جایگاههای سوخت این شهرستان در عدم استاندارد پمپ های بنزین در توزیع بنزین به مردم هشدار داد.

به گزارشهزار ماسوله، دادستان شهرستان پاوه در پیامی به جایگاههای سوخت این شهرستان در عدم استاندارد پمپ های بنزین در توزیع بنزین به مردم هشدار داد که در پی خواهد امد.

 

باتوجه به پیام های شهروندان محترم ومستندات ارایه شده،متاسفانه دستگاه مورد استفاده در پمپ های بنزین دارای استاندارد لازم نبود وبه میزان بنزین فروخته شده،بنزین به مشتری تحویل داده نمی شود.

 

برای مثال دستگاه ،فروش چهل لیتر بنزین را نشان میدهد،درحالی که اگربنزین موجود درباک وسیله نقلیه اندازه گیری شود،کمتر از میزان فوق می باشد.

 

با یک محاسبه اجمالی مشخص می گردد که اگر در هر ده لیتر،یک لیتر کمتر فروخته شود،چه مبلغی به زیان مردم خواهد بود.

 

ویا متاسفانه مشاهده شده که نسبت به مخلوط کردن آب در بنزین اقدام میشود.

 

لذا به کلیه جایگاه داران پمپ بنزین درسطح شهرستان پاوه اعلام می گردد،نسبت به اصلاح وبررسی دستگاه های مورد استفاده درپمپ بنزین خود در صورت داشتن اشکال اقدام شود.

 

مهلت اعطاء شده توسط این مرجع به مراکز موصوف ،حداکثر یک ماه می باشد وبعداز انقضای مهلت، بصورت سرزده با تهیه ظرف استاندارد نسبت اخذ بنزین از جایگاه داران اقدام واندازه گیری میشود .متعاقبا آزمایشات لازم در رابطه بااینکه آیا ماده دیگری از جمله آب در بنزین مخلوط شده است یاخیر انجام خواهدشد.

 

مجددا اعلام می گردد ظرف یک ماه آتی نسبت به بازدید از مراکز عرضه بنزین اقدام خواهدشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد