فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه خبر داد:

دستگیری و پلمپ خانه فروش مواد مخدر در شهرستان پاوه+تصاویر

کد خبر: 297016|15:42 - 1396/10/07
نسخه چاپی
دستگیری و پلمپ خانه فروش مواد مخدر در شهرستان پاوه+تصاویر
منزل یکی از خرده فروشان و توزیع کنندگان سابقه دار مواد مخدر به دستور مقام قضایی و با تلاش نیروی انتظامی در شهرستان پاوه پلمپ شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در حاشیه این عملیات در گفتگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در  شهرستان همواره در دستور کار این انتظامی بوده است اظهار داشت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی و با هماهنگی دادستان محترم دادسرای انقلاب شهرستان پاوه جناب آقای آلماسی صبح امروز منزل یکی از فروشندگان و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پاوه برابر ماده 13 قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر، پلمپ و عاملین آن دستگیر شدند.

 

سرهنگ حمید رضا ملکی افزود:  پلیس همواره با این گونه افراد که بسیاری از جوانان را به ورطه نابودی می کشانند برخورد می کند.

 

وی گفت: ان شاالله این روند تا ریشه کنی یا اصلاح کامل ، به جد در دستور این انتظامی و دستگاه محترم قضایی قرار دارد.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد تا در شهرستان پاوه توزیع مواد مخدر از هر نوعی صورت بگیرد گفت: مردم و صاحبین منازل هم تا حصول اطمینان از سوابق افراد، منازل خود را به غریبه ها و یا چنین افرادی به صورت استجاری و یا رهن واگذار نکنند.

 

وی در پایان گفت: پلیس پاوه مصمم است در صورتی که گزارش هایی از مردم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر واصل شود پس از کسب تحقیقات لازم ، شدیدترین برخوردهای قضایی و انتظامی را با این گونه افراد انجام دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد