نماینده اورامانات در مجلس:

کوته نظری و بی مسئولیتی مسئولان موجب شده است پتانسیل های اورامانات دیده نشود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297031|16:06 - 1396/10/11
نسخه چاپی
کوته نظری و بی مسئولیتی مسئولان موجب شده است پتانسیل های اورامانات دیده نشود
شهاب نادری نماینده اورمانات در مجلس شورای اسلامی در نشستی با شورا و اعضای شورای شهر روانسر، به بررسی پتانسیل ها و برنامه این شهرستان پرداخت.

به گزارشهزار ماسوله، نشست نماینده اورامانات با شهردار و اعضای شورای شهر روانسر پیش از ظهر امروز برگزار شد.

  شهردار شهر روانسر در ابتدای این نشست ضمن اشاره به برخی از پتانسیل های شهرستان روانسربه  برخی از مشکلات شهرداری اشاره کرد.

جمال ابراهیمی با بیان اینکه بدهی، فرسودگی ماشین آلات و نیاز به تخصیص اعتبار از جمله مشکلات حال حاضر است، اظهار داشت: متأسفانه بدهی پنج میلیاردی مانع تحرک ما شده است.

شهردار روانسر با اشاره به وضعیت سراب روانسر عنوان نمود: متأسفانه برای بهبود وضعیت سراب روانسر اقدامی درخور صورت نگرفته است و کماکان موضوع بهبود وضعیت روشنایی یکی از موضوعات در دست بررسی می باشد.

ابراهیمی در پایان اظهار داشت: قطعأ زلزله به برخی از زیرساخت های شهرستان خسارتی وارد کرده است گرچه این خسارات به عینه مشاهده نمی شود.

 شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات نیز در این نشست با اشاره به زلزله اخیر در غرب کشور، اظهار داشت: در هر موقعیتی باید مدیریت شده و با برنامه رفتار کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در زمان وقوع زلزله و حضور در میان مردم به نوعی آرامش و تسکین را برای مردم استان کرمانشاه به ارمغان آوردند.

 نادری در ادامه به تحرکات پیش آمده در سطح کشور گزیزی داشت و افزود: بی شک هر کاری راه و روش خاص خودش را دارد و پیگیری مطالبات در کف خیابان به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن است کما اینکه آگاهیم که این نوع تحرکات از بیرون از مرزها و توسط عده ای خاص مدیریت می شود.

نماینده اورامانات در ادامه با بیان اینکه این نشست اولین جلسه بودجه و عمران برای شهرستان روانسر است، اظهار داشت: بایستی حسابرسی هایی در رابطه با بدهی پیش آمده صورت بگیرد تا مشخص شود چه تخلفاتی انجام شده است.

شهاب نادری ضمن اشاره به برخی از پتانسیل های عظیم شهرستان روانسر و منطقه اورامانات در زمینه جذب توریست و گردشگری عنوان کرد: متأسفانه کوته نظری و بی مسئولیتی ها موجب شده است پتانسیل های اورامانات که در نوع خودش بی نظیر است دیده نشود.

در پایان این جلسه نظرات و پیشنهاداتی از سوی رئیس،اعضای شورای شهر و مدیر حراست شهردای مبنی بر بالابردن درجه شهرداری روانسر از 6 به 8 ، اعتبارات جذبی برای شهرداری توجه بیشتر به ظرفیت های روانسر بالاخص سراب روانسر و سراب جابری در محدوده شهر و بیمارستان روانسر مطرح شد, تا نسبت به افزایش اعتبار گامی مثبت انجام پذیرد و از نماینده اورامانات درخواست شد تا برنامه هایی را برای عملی کردن مطالب فوق در دستور کار قرار دهند.

منبع: سراب روانسر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد