دادستان پاوه خبر داد:

پلمپ یک واحد کبابی در پاوه/ استفاده سایر اجزای حیوانات با گوشت مخلوط شده در این واحد

کد خبر: 297050|18:21 - 1396/10/16
نسخه چاپی
پلمپ یک واحد کبابی در پاوه/ استفاده سایر اجزای حیوانات با گوشت مخلوط شده در این واحد
دادستان پاوه گفت: متاسفانه یک مورد از سه مورد نمونه گوشت اخذ شده از کبابی های شهر پاوه،دارای بافت غیر مجاز بوده،بدین کیفیت که از سایر اجزای حیوانات با گوشت مخلوط شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارشهزار ماسوله، دادستان شهرستان پاوه در خصوص پیگیری های به عمل آمده در بازدید از چند واحد صنفی از کبابی های سطح شهر پاوه اظهار داشت: پیرو بازرسی های،انجام شده از واحد های صرف کبابی درشهرستان پاوه و اخذ نمونه از گوشتهای مورد استفاده دراین واحدها وانجام آزمایشات لازم از طریق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و تعیین بافت های موجود درآن،جوابیه آزمایشات دریوم جاری واصل گردید.

 

الماسی افزود: متاسفانه یک مورد از سه مورد نمونه گوشت اخذ شده از کبابی های شهر پاوه،دارای بافت غیر مجاز بوده،بدین کیفیت که از سایر اجزای حیوانات با گوشت مخلوط شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

 

وی گفت: دو مورد دیگر ازنمونه ها فاقد بافت غیرمجاز بوده واز سلامت کافی برخوردار بوده اند.

 

وی ادامه داد: دریوم جاری باقید فوریت واحد صنفی مربوطه پلمپ و از هرگونه اقدام توسط این واحد علیه بهداشت وسلامت عمومی جلوگیری گردید.

 

وی تصریح داشت: بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان که بابهداشت وسلامت عمومی درارتباط می باشند مجددا انجام خواهد شد.لذا واحدهای صنفی شهرستان ،اگر از وجود تخلف بهداشتی در واحدهای خود اطلاع دارند.نسبت به اصلاح امور اقدام نمایند.درصورت مشاهده نقض بهداشت عمومی باقاطعیت وفق مقررات برخورد خواهد شد.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پاوه و عوامل اداره متبوع وپلیس اماکن نیروی انتظامی گفت: همان طور که سابقا بیان گردید از شهروندان محترم خواهشمندیم از صرف غذا در بیرون از منزل خودداری فرمایند و غذای ساده منزل را به هر غذای دیگری ترجیح دهند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد