نمایش «ماسی خانم و پشیلی» با حضور دانش‌آموزان در پاوه روی صحنه رفت+تصاوير

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297115|22:13 - 1396/11/02
نسخه چاپی
نمایش «ماسی خانم و پشیلی» با حضور دانش‌آموزان در پاوه روی صحنه رفت+تصاوير
تئاتر موزیکال و“ماسی خانم و پشیلی”کاری از گروه تئاتر صنم انجمن نمایش پاوه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه رفت.

به گزارشهزار ماسوله، تئاتر موزیکال و“ماسی خانم و پشیلی”کاری از گروه تئاتر صنم انجمن نمایش پاوه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه رفت.

 

مسئول انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار كرد: تئاتر”ماسی خانم و پشیلی” با كارگرداني خانم نرمين گيوه چي به منظور تقویت روحیه و ایجاد شادابی و نشاط در دانش آموزان شهرستان به دنبال زلزله هاي اخير اجرا شد.

 

شهريار انصاري افزود: این تئاتر موزیکال که با راوی ماریا عزیزی،بازنویسی نرمین گیوه چی،اشعار پرویز بابایی با هدف ايجاد شور و نشاط در بين دانش آموزان شهرستان پاوه به روي صحنه رفت.

 

وي گفت: اين تئاتر ”دوشنبه و سه شنبه(دوم و سوم بهمن ماه) راس ساعت ۲۰ نيز برای خانواده ها به اجرای عمومی گذاشته می شود.

 

در اين رابطه كه مدير اموزش و پرورش پاوه در اجراي اين تئاتر حضور يافته بود اظهار داشت: تئاتر”ماسی خانم و پشیلی” باحضور دانش آموزان و با اهتمام انجمن نمایش پاوه به منظور تقویت روحیه و ایجاد شادابی و نشاط در دانش آموزان شهرستان به دنبال زلزله ۲۱ آبان و پس‌لرزه‌های آن و همچنین پایان امتحانات نوبت اول اجرا می شود.

 

مختار برزگر افزود: هفت مدرسه ابتدایی پاوه نيز به تماشای این تئاتر می‌روند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد