در نشست جامعه ایثارگری بافرماندار پاوه؛

ايده پور: پاوه و رشادتهای مردمان این سرزمین هیچگاه فراموش نخواهد شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297119|00:40 - 1396/11/04
نسخه چاپی
ايده پور: پاوه و رشادتهای مردمان این سرزمین هیچگاه فراموش نخواهد شد
به همت بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان پاوه ، جلسه شورای مشورتی فرماندار درامور ایثارگران برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به همت بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان پاوه  ، جلسه شورای مشورتی فرماندار درامور ایثارگران و با حضور اعضای شورای مشورتی فرمانداردرامورایثارگران و مشاور امور ایثارگران در فرمانداری،معتمدین معین بنیاد شهید و ریاست بنیاد در محل سالن  جلسات فرمانداری با محوریت پیگیری مسایل و مشکلات جامعه ایثارگری برگزار گردید.

 

در ابتدا آقای جهانگیر لطفی  رئيس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان پاوه ،خلاصه ای از مشکلات حوزه ایثارگری را بیان نمود و سپس هریک از اعضای شورا مسایل و موضوعاتی را به تفکیک مطرح نمودند .

 

در ادامه فرماندار پاوه نيز ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص  مطالب مطرح شده،اظهار كرد: پاوه و رشادتهای مردمان این سرزمین هیچگاه فراموش نخواهد شد و این شهرستان از جمله مناطق مرزی بوده که مورد توجه ویژه حضرت امام قرار گرفته است.

 

پرويز ايده پور به حماسه ۲۶ مرداد ۵۸ و فرمان تاریخی حضرت امام  ره مبنی بر شکست حصر پاوه اشاره كرد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری یک افتخار است و لذا ما نيز آمادگی لازم برای هرگونه همکاری با این قشر معزز را داشته و پذیرای هر گونه راهکار و پیشنهاد می باشيم.

 

درپایان مقررگردید تا پیگیری های لازم پیرامون موضوعاتی همچون  (ساماندهی مزارهای شهدا، بیکاری جامعه ایثارگری، تکریم جامعه ایثارگری درادارات، اعمال سهمیه 25 درصد استخدامی درادارات، نصب تابلوی ویژه جانبازان درسطح شهرو....)بعمل آید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد