برگزاری جلسه ستاد هماهنگي مراسمات دهه فجر در بخش نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297131|22:01 - 1396/11/05
نسخه چاپی
برگزاری جلسه ستاد هماهنگي مراسمات دهه فجر در بخش نوسود
جلسه ستاد هماهنگي مراسمات دهه فجر در بخش نوسود برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،  وهابي دبير ستاد برگزاري مراسمات ايام اله مبارك دهه فجر بخش نوسود با حضور اعضاي شوراي اداري و معتمدين در محل بخشداري نوسود تشكيل گرديد .

 

مصطفي زاده بخشدار نوسود در سخناني ضمن تبريك پيشاپيش ،سي نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت : پيروزي انقلاب اسلامي و استمرار اين نظام مقدس مرهون ايمان و توكل به خداوند متعال ، رهبري حكيمانه انقلاب ، فداكاري ، همدلي و همزباني ملت و دولت در تمامي عرصه هاي انقلاب بوده است .

 

وي در بخش ديگري از سخنان خود با توجه به حساسيت وضع كنوني و نقشه هاي شوم استكبار جهاني به برگزاري مطلوب مراسمات دهه فجر و حضور چشمگير مردم در مراسمات و راه پيمايي يو م اله 22 بهمن در بخش نوسود و با مشاركت فعال احاد مردم تاكيد كرد .

 

 در ادامه جلسه حاج ماموستا مباركشاهي امام جمعه شهر نودشه با اشاره به اوضاع جهاني ، حمله دولت تركيه به مردم  بي گناه و مظلوم عفرين سوريه را محكوم نمود و بيان داشت انقلاب اسلامي در سال 57 بدون امكانات و تجهيزات نظامي و تنها با تكيه بر انسجام و وحدت مردم و درايت و تدبير بنيانگزار جمهوري اسلامي ايران روي كار آمد.

 

ماموستا مباركشاهي دهه فجر انقلاب را نقطه عطفي در تاريخ انقلاب دانست و با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواستار توجه بيشتر به وضعيت اقتصادي مملكت و ايجاد رفاه عمومي براي مردم ايران اسلامي شد.

 

امام جمعه شهر نودشه ، نسل جوان كشور را نسلي پويا و تلاشگر در عرصه هاي مختلف فرهنگي ، اجتماعي ، سياسي و اقتصادي دانست و اظهار كرد اين نسل بر همان اصول اوليه انقلاب پايبندند و انشا اله پله هاي ترقي را روز به روز مهم تر از گذشته طي خواهند نمود . ، ماموستا مباركشاهي صداقت و شفافيت را اصل مهم در جلب اعتماد سازي مردم به مسئولين عنوان كرد. و خواستارساماندهي به امور جوانان و تسريح در اشتغال زايي و رفع محروميت در منطقه شد.

 

در ادامه جلسه وهابي رئيس اداره آموزش وپرورش ، خسروي شهردار نوسود و ساير اعضا در ارتباط با دستور كار جلسه به ايراد سخن پرداختند و جلسه مصوباتي را بدنبال داشت .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد